Goeie foto!
Nee!
Leuk colbertje, dat is sarcasme
Stijlloos, hoeft geen streepje tussen.
Geen stijl vind ik idd wel grappig
In mijn ogen wordt er te weinig gepost hier dus van daar maar mijn ervaring en zoek naar mijn nieuwe grail watch.
Was een tijdje geleden voor een tijdje in Berlijn en dacht loop toch maar is bij ALS boutique naar binnen.
En kijken of ze een Odysseus hadden eigenlijk niet maar na duidelijk te zijn dat ik geïnteresseerd in het model ben maar hem eerst is wil passen of die uberhautp past. Vertelde de dame dat een klant er eentje voor onderhoud had afgegeven deze kon ik even bekijken/(passen) in witgoud.
Wat een prachtig horloge kwa vorm kwa afwerking. Ik had een tijdje geleden ook een Lange 1 geprobeerd maar vind hem prachtig kwa uur werk en functies maar vond hem zelf bij lange na niet zo indrukwekkend als de Odysseus.
.
Ik vind een Lange 1 veeeel mooier. Heb helemaal niks met de Odysseus.
Dat kan ik heb een ALS Langematik 308.021 maar had laatst een Lange 1 om maar vond hem voor me gevoel vrij groot waarschijnlijk omdat de kast hoger is.
Deze is ook al aardig hoog om je arm geslagen om hem ‘passend’ te krijgen met de lug to lug en uitstekende ‘end links’. Ik vind het niks.
ik weet maar zoals je ziet mog ik hem niet zelf omdoen omdat die van iemand anders was.
Voor onderhoud? Bijzonder dat het horloge nog in de stickertjes zit. Dat model (witgoud op rubber) werd in 2020 geïntroduceerd.
ik vond het ook een bijzonder verhaal, echter heb ik laatst me Breguet voor service weggebracht en kreeg ik hem ook helemaal in bestickerd terug.
Ja hier ook. Auto naar de dealer gebracht. Toen ik hem kon ophalen hadden ze de folie weer terug op het media syteem geplakt.
Ik ben niet langer onderdeel van de Lange bezitters groep.
Mijn voormalige 1815 chrono staat nu te koop bij AWco in Amsterdam.
Het was het mooiste horloge wat ik heb gehad en waarschijnlijk zal bezitten. De perfecte van het ontwerp en uurwerk zijn buitencategorie.
Heb het horloge tweeenhalf jaar gehad en besefte steeds meer dat ik het bewonder maar er niet van hield. Een gevoel dat ik wel heb met mijn vertrouwde Explorer 1.
Dus vond het tijd om dit te chique horloge weg te doen.
Met combinatie van beetje pijn in het hart maar ook opluchting.
Komt er iets anders. Misschien wel maar daar ga ik rustig de tijd voor nemen. Dat wordt dan mogelijk een meer basic en vintage Lange saxonia of een JLC reverso. Maar ik ga iig de komende tijd even niks kopen.
1 goed horloge is eigenlijk prima.
En die hoeft niet rond de 50.000 euro te kosten….
Blijf liefhebber van het merk dus zal dit topic met plezier blijven volgen.
Oh dit herken ik wel een beetje. Ik ben van drie Lange’s naar 2 gegaan en waarschijnlijk blijft het bij bovenstaande Lange. Geweldig merk, ben erg nog ontzettend van fan. Maar om meerdere te bezitten geeft niet dezelfde kick als wat diversere modellen of merken. Plus ik draag het liefste vol goud of met diamanten haha. Iets wat lange niet kent. Luxe problemen
Yes klopt! Maar ik kijk ook regelmatig naar een Datogrpah of Zeitwerk. Of een geelgouden Lange 1. Nog geen idee of er een Lange voor terugkomt of iets anders
Je ziet de indices moeilijk zo. Eigenlijk is ie mooier zonder!
Dat ligt aan de foto denk ik. In het echt zie je de heel goed