echt prachtig kwa kleur kwa Dail wow wow
Hoorde laatst een mooie uitspraak die jij eigenlijk ook al zegt.
Je hoeft geen horloge in bezit te hebben om horlogeliefhebber. Zelfde als met auto’s en en andere dingen. Altijd maar alles moeten hebben is ook niet perce leuk. Net even op AWCo. gekeken mooie ALS had je. Maar voor de helft van de prijs koop je ook een mooie LANGE. Sucses met je zoektocht geniet van de reis.
Inderdaad ook prachtig horloge.
Ik kocht het horloge mede vanwege het overweldigende uurwerk wat aan de achterkant zo fraai zichtbaar is. Uniek deze kwaliteit.
Maar in de praktijk keek ik daar toch nauwelijks (meer) naar.
De voorkant van het horloge is toch bepalend voor de beleving voor mij. Dus dat was een prima les weer in wat ik belangrijk vind in een horloge.
Gesloten achterkant is prima.
De combi rosegoud en een chrono layout (niet dat ik die heel veel gebruikte) was wel tof.
De maat 39.5mm was goed maar voor een gouden horloge is iets kleiner mogelijk net iets passender.
Oftewel: een rosegouden Zenith El Primero lonkt!
Heb paar jaar van deze Lange Chronograaf mogen genieten wat echt een mooie ervaring is geweest.
Ja, ik kijk al naar een gouden Zenith bij de - in vergelijking - minder fraaie vorige serie.
De huidige, en zeker jouw gelimiteerde, is een perfect horloge.
(Al heb ik liever geen datum op een horloge,
Los van de locatie)
Prachtig! Perfecte balans tussen klassiek maar toch alledaags, elegant en toch aanwezig. Het gewicht doet heel veel vind ik ook, op een goeie manier
Daaa is!!
Wordt aan gewerkt
Gaaf. De Datograph stond jou uitstekend.
Dat is mijn droomhorloge maar die is me gewoon te kostbaar. Een Lange 1 is bereikbaarder. Ik hoop dat er een boutique in Nederland komt maar eerlijk gezegd heb ik daar weinig vertrouwen in.
Lange 1 is ook geweldig.
Zou er zelf dan gewoon 1 jong gebruikt kopen via bv. Chrono24. Boutique komt er niet snel denk ik.
Gister nog over gehad in de IWC-Boutique maar ze zijn gebrouilleerd met S&C en zouden dus zelf iets moet ondernemen. Retailruimte op de PC is ook niet zo makkelijk en anders gaat het jaren duren.
Omdat het éénmalig is en het een periode moet afsluiten heb ik wel de sterke wens om hem bij Lange zelf te kopen dus of ik configureer hem stone cold op de website of het wordt Frankfurt.
Ik had nog even in mijn filmrol gekeken maar heb niet eens een foto gemaakt van jouw Datograph om mijn pols jammer.
Dresden is geweldig qua medewerkers
Deze kon ik zo meenemen, ware het niet…
en mijn auto daar achterlaten zag ik niet zitten

Die is prachtig ! Misschien moet je 1 of 2 van die gouden tuinkabouters uit je tuin opofferen?
Oh? Die Boutique komt er dus niet in de PC? Daar was vorig jaar wel spraken van, toch?
Hahaha! Goeie foto! Nieuw?
Volgens mij is dat nooit een serieuze optie geweest. Denk dat we van geluk mogen spreken als we één retailer houden die ALS voert.
Ze zijn serieus in gesprek geweest met S&C om de/een bovenverdieping in de PC te gebruiken als A.Lange-boutique maar ze kwamen er niet uit met de contractduur geloof ik. Op die bovenverdieping komt nu Vacheroni Constantoni.