Ik had er destijds een gesprek over met degeen die de Lange afdeling leidde boven S&C. Toen was het wel degelijk een serieuze optie en was het de bedoeling dat de boutique binnen een jaar daar zou komen.
In Nederland gaat er niet een komen, die van S&C gaat weg.
Heb er toevallig vorig jaar in meerdere ALS boutiques het er over gehad. ALS gaat zelf alle boutiques in eigen huis/bezit nemen. En zelf in Duitsland sluiten der een paar.
Mij is verteld dat het probleem is dat ALS niet genoeg horloges maakt om alle winkels, Boutiques te voorzien. En tevens alles in eigen huis wil regelen om zo meer controle over alles te hebben.
Dat klinkt best aannemelijk.
Hier een leuk interview met de CEO waarin wat Jip- en Janneke vragen worden gesteld door Ben Clymer.
Zeker. Hij stelt gewoon op de man af wat vragen die normaal niet zo snel gesteld worden maar juist simpel en voor de hand liggend zijn. Bijvoorbeeld met betrekking op het monitoren van flipperaars.
Tsjonge, het is niet allemaal fraai, wat een afgrijselijk horloge
Wat is het toch een lekker merk. Moet er toch eens werk van maken.
Het moet je gegund worden door een boutique.
Maar het gunnen aan iemand waarvan ze weten dat die hem niet gaat kopen, noem ik eigenlijk geen gunnen.
Bedankt voor het delen. Leuk en interessant interview.
Beste man, u kent mijn gunfactor helemaal niet.
Ik hoefde dat horloge helemaal niet te kopen, kon het zo meekrijgen met achterlating van een oude Porsche en een jonge blonde vrouw .
p.s. en op speciaal verzoek nogmaals mijn geweldige foto
De rosegouden datograph wordt al jaren niet meer gemaakt. Hebben ze een pre-owned hoekje in Dresden of is dit NOS?
Daar ben ik dan goed mee weggekomen. Foto is ook al weer een jaar (?) of langer oud. Wellicht dat ze de NOS verkopen aan de “Ossies”?
Hoe dan ook, de ruilmiddelen waren ook pre-owned
p.s. als ik vandaag moest kiezen tussen goud of rose goud zou ik toch voor dat laatste kiezen.
Wat ben jij een lolbroek zeg! Als ik je posts zo zie, verwacht ik ook niet veel van jouw ruilmiddelen.
Reageren hierop is zinloos, ik zet je op negeren, want die foto van steeds diezelfde datograph heb ik nu ook wel gezien.
Heel blij dat ik uw ongenoegen heb opgewekt.
Er komen wel wat vaker foto s van hetzelfde horloge voorbij, en wat is daar mis mee?
Zelf kijk ik nog steeds met plezier naar de plaatjes van ene El C. en toegegeven de man is een veel betere fotograaf. Daar komt nog bij dat de enige modellen van Lange die ik kan waarderen een " big date" hebben. Mocht dat uw irritatie hebben opgewekt, soi
Verschil van smaak zullen we maar zeggen.
Hendrik het kan aan mij liggen maar is je net niet vriendelijk verzocht om niet te reageren?
Maar het is wel altijd dezelfde kutfoto.
Soi! (of zoiets).
Meest gedeelde foto van het forum ondertussen denk ik?
Precies wat ik dus al zei. “Gunnen” omdat ze weten dat je hem toch niet koopt.