En dit inderdaad. Alligator is fijn om te hebben, maar zou geneigd zijn hem op iets meer casual bandje te zetten dan.
Stop met zoeken: graag gedaan
Damn, als ik het geld nu had liggen. Maar eer ik het bij elkaar heb is die ongetwijfeld weg. Goede tip!
Maar is het dan toch niet een ‘zij’!
En incl dure gouden bandensluiting
Echt hè.
En nu kiezen…
Pfoeh true Grail , maar buiten bereik vrees ik…
Kan best naast elkaar .
Totaal andere uitstraling, allebei heel fraai.
Ik wou dat ik in de positie was om een Lange boetiek binnen te lopen en te zeggen ‘ doe maar eentje van elks’.
Zolang dit kan in goede gezondheid is de rest bijzaak!
Wat is je bereik?
24k.
Ik vind 'm absoluut niet duur.
Waar, maar buiten mijn bereik op dit moment of waar ik me comfortabel bij voel op dit moment meer.
Zou best rest van de collectie kunnen verkopen, maar dan zou dit mijn one watch collectie worden en ben aan minstens 1 horloge binnen mijn collectie te gehecht…
Veel geld maar niet duur inderdaad.
Je moet het toch even vrijspelen.
Kan me ook voorstellen dat het een fors bedrag is voor een horloge uit Oost-Duitsland en dat de centjes uiteindelijk toch naar Zwitserland gaan…
Keuzes.
Je ziet toch geregeld dat tijdens de keuzemomenten de bravoure ten faveure van bijvoorbeeld microbrands snel verdwijnt en er teruggegrepen wordt op veilig mainstream.
Hier zal AL&S ook last van hebben vermoedelijk.
Spreek overigens uit ervaring want de CVDK Planetarium heeft het afgelegd tegen een Calatrava, net als een Sinn Meisterbund en een Ketelaars overigens.
De Meisterbund kon niet zonder opschrift op de kast geleverd worden en de Ketelaars had een wachtlijst voor de wachtlijst….
Uiteindelijk kies je dan toch voor een PP.
Niet vlaggen hoor!