Als je goede ogen hebt.
Een van de weinige Lange welke ik wel kan waarderen, mooie uitstraling en de opbouw en kleur van de dial, rosé mooie warme kleur. Alleen de prijs vind ik minder mooi al is hij het waard maar toch
misschien in 2025 maar eens gaan overdenken
Ik heb deze een jaar geleden gepast. Al weet ik de maat niet meer. 41 of 38,5?
Kunnen de kenners dit zien ?
Ja, als u een foto plaatst met een luciferdoosje op uw pols.
Ik zou zeggen 38.5mm. De onderste twee indicatoren van de gangreserve van een Grand Lange 1 (41mm) zijn rood. Deze heeft dat niet.
En bij de grote versie zit de E van Lange in het midden van het het rechter datumvenster. Bij de normale versie zit deze meer naar rechts, zoals bij de versie op de foto.
Zou hier wel ns wat gecompliceerde modellen willen zien! Die zijn dun gezaaid he?
Dit is echt buitenaards mooi , had helaas niet op tijd de funds… Maar Pffff, draag je überhaupt nog wel iets anders? Vraag me dus af hoe dat zou zijn…
Onbetaalbaar. Best logisch dus.
De instap ik al onbetaalbaar voor 't gros van het forum.
Vanaf de aankoop 1 maand geleden elke dag onbezorgd gedragen, het nadeel is dat je gaat wennen aan de algehele uitstraling, details en kwaliteit waardoor andere horloges er meteen “minder” uitzien wat ze eigenlijk niet zijn
Resumé super blij mee en heb hierdoor ook een veel kleinere collectie
Of reëel gezien dus gewoon wel minder zijn.
Heb je eigenlijk ook wel weer gelijk in
Dat is voor mij de reden dat ik minder kan ‘genieten’ van een daytona, of een pepsi oid.
Het feit dat jij minder heb betaald voor de AL&S tov wat de wereld over heeft voor 'n stalen Rolex? Het is echt next level.
Grappig, ik heb juist het tegenovergestelde. Na een hele bubs high end spul (gehad) te hebben, kom ik juist tot de conclusie dat ik even veel van de Reverso en de Daytona kan ‘genieten’ dan van VC, ALS of PP.
Sterker nog; er is geen horloge die het wint van de Daytona. Wat een heerlijk apparaat is dat!
Is denk ik ook de stijl van het horloge.
Ik merk dat ik ook liever ‘sportiever’ draag. De VC wint op dit moment ook van de AL&S qua draagtijd.
VC op rubber ook top.
Saxonia eigenlijk alleen maar op zwart leer. Dat beperkt ook wat. Jouw Oysteflex kan gewoon bij meer gelegenheden, als je geelgoud kan hebben.
Daar komt bij dat jouw pika gewoon ook meer intrensieke waarde heeft dan mijn stalen. Dat blijft toch tussen de oren zitten.