Dat zal met die van ALS ook niet anders zijn toch?
Dit is inderdaad een hele mooie combinatie zeg! Super! Veel plezier ervan!
De banden van ALS hebben een matte finish en zijn redelijk dik opgevuld, mijn ervaring is dat ze heel duurzaam zijn.
Daarnaast zijn ze €240,- en als ik eerlijk ben, vind ik dat een redelijke prijs vergeleken met VC, JLC en PP.
Idd, de banden zijn weliswaar minder verfijnd dan die van Patek maar velen malen duurzamer en beter afgestemd op het gewicht van de horlogekast.
Een Patek band kost 750 euro en is ontzettend dun, dat ziet er misschien wel elegant uit, maar het slijt echt bizar snel.
Smalle polsen, zoals de jouwe, is een zegen. Dan staat een 35mm Lange gewoon mooi, maar wel stukken goedkoper dan een 37/40mm.
Absoluut waar.
De visvijver in deze maat range is een stuk kleiner , maar er zijn veel prachtige opties die stukken goedkoper zijn dan de grotere broers.
Nieuwe AP voor minder dan 20K
Als je het hier hebt over een 15450, die gaat door de 20k
Er is geen marker te zien naast de datum.
Dit moet dan de nieuwe 34mm zijn.
sharp!
Ja dan snap ik dat die zo ‘goedkoop’ is
Dat vind ik inderdaad wel meevallen ja (al klinkt dat gek).
Grappig, ik heb er niet zo over nagedacht eigenlijk.
ja mijn VC bandje is eigenlijk ook wel mooi dun. Ben wel benieuwd of die dan ook minder duurzaam is. Wel mooi met croco binnen en buiten.
Dan vermoed ik dat je een beetje bent afgezet. Toen ik mijn Patek bij een officieel service center bracht kostte een nieuwe crocoband mij ‘‘slechts’’ 490 inclusief BTW. Ik heb het idee dat je best veel kosten bespaart door horloges direct naar officiele service centers te brengen in vergelijking het via het een boutique laten opsturen of daar accessoires zoals bandjes kopen.
Eén klein nadeel van de folding clasp is dat ik minder makkelijk de achterkant kan benaderen met de loep. Niet de beste foto, maar ik ga een manier vinden om betere foto’s te maken.
Prachtig!!
Heel mooi merk. Mijn liefde voor horloges is begonnen met een Lange (1) advertentie die ik 20 jaar terug zag in het vliegtuig van Stuttgart naar Amsterdam. Wist toen nog niet dat horloges zo duur konden zijn Gaat er hopelijk nog een keer komen.
Wat een schoonheid zeg
Welke heb je op het oog, Ed?
1815 up down of een 37mm saxonia