Deze staat bij mij op nr1 momenteel en gaat er vrijwel zeker komen.
Wit of rosegoud twijfel ik nog over.
Waar heb je hem gepast?
Al eerder geroepen : dit is de beste release van heel 2025 watches and wonders, by far.
Rose goud lijkt me ook heel erg mooi en ga ik zeker nog passen zodra dat kan.
Dit was bij Lange in Geneve.
Oh yes en dat nieuwe uurwerk ook!
Een zegen dit voor de smallere polsen.
Wat een set! Cool.
Oh dat is een mooi horloge
Is dat de 101.033? Echt prachtig! Die staat bovenaan mijn lijstje samen met de 330.032.
wow!
Welke beklijft het meest? En welke is best afgewerkt?
De Lange, six days in the week and twice on sundays
Klopt.
033 is bij Lange altijd rosé gouden kast met grijze
plaat. 101 = eerste serie Lange 1
Hoe vind je de combinatie grijze dial met rosé goud? Ik heb hem nog niet in het echt gezien (wel zwarte dial met rosé goud), maar volgens mij is het een heerlijke combinatie, mooi warm contrast en minder hard dan zwart met goud.
Alles heeft voor- en nadelen. De grijze plaat vind ik iets ‘sportiever’ dan het klassieke opaline. Ik vind het ook een unieke combinatie, je ziet het gewoon minder vaak.
Er is één nadeel. Als het horloge te veel zon pakt, worden kast en plaat allemaal grijs. Het verdwijnt dan een beetje. Maar herfstig weer of een ondergaande of opkomende zon…… subliem!
Wow dat ziet er wel schitterend uit op die foto’s. En net even anders dan de klassieke combi’s. Die mag ergens bovenaan mijn grail wishlist komen
Ja precies dat. Ik dacht dat het onmogelijk was om de Lange 1 “sportiever” te laten lijken, totdat ik deze grijze dial zag. En het rosé goud geeft hem dan weer wat warmte.
Is me ook al opgevallen met mijn rosé gouden 1815. Ik vind het wel wat hebben, valt hij wat minder op met korte mouwen in de zon
Maar op veel foto’s lijkt het wel bijna witgoud zelfs inderdaad.