Capaciteit en wachtrij-theorie.
Logistiek van zowel horloge als onderdelen neemt al zeker twee weken in beslag.
Tel daar een tekort aan horlogemakers, een testperiode na service en een gebrek aan prioriteit bij fabrikanten bij op (verkoop van nieuwe voorraad levert meer op) en 3-4 maanden is alleszins redelijk
Is uw mening, mag ik het daar niet mee eens zijn?
Absurd voor een horloge in deze prijsklasse!
p.s. als het echt niet sneller kan, verstrek dan zolang een andere Lange
Het is iets dat je tegenwoordig moet incalculeren. De meeste mensen met een Lange, hebben heus nog wel iets anders om te dragen. Een horloge na 3 maanden al missen is een teken van armoede
Klopt, dan ben je amper halfweg de rotatie.
De pijn komt pas als het horloge aan de beurt is voor zn jaarlijkse polsdag!
De te**ing… dat is wel een pittige prijsopgave. Had je het horloge al lang en heb je het al meerdere keren laten servicen?
Heb het horloge sinds vorig jaar zomer. Dit is de eerste servicebeurt. Ben benieuwd hoe het horloge uit de service komt. Voor deze prijs mag je wel heel wat verwachten
Wat gaan ze doen? Hebben ze dat toevallig gedefinieerd?
Je krijgt een horloge dat als nieuw is, maak je daar geen zorgen over.
Is deze prijs inclusief ‘gold welding’? Dus dat alle krasjes en deukjes worden opgevuld met nieuw goud, gepolijst wordt en écht als nieuw is.
Zie hierboven. Dit is de hele prijsopgave.
Tsja, ik kan deze kosten niet op waarde schatten, maar 460 euro voor een leren bandje ?
p.s. voor dit exemplaar had ik een uitzondering gemaakt
Wat mag ik geven voor een mooie fles uit uw kelder?
Ja kom op zeg. Bij een Rolls Royce doe je de bandenwissel toch ook niet bij de Kwikfit??
Wat grappig dat u het over bandenwissel heeft.
Mijn Porsche staat sinds vorige week weer op 4 nieuwe Pirelli sloffen, verschil met de dealer was ruim 1000 euro
Laat ik niet geheel aan uw bescheidenheid over
Hoho, € 460,01………… Wie heeft dat verzonnen, die ene cent?!?!?
In Duitsland rekenen ze nog zonder afronding, met losse centen dus
Evengoed als dat u 460,01 voor een band onbescheiden vindt?