A. Lange & Söhne önly

Voel me nu betrapt!

1 like

Zwart op Rosé is wat mij betreft mooier.
Maar origineel houden is ook wat voor te zeggen.

2 likes

De mijne ligt nu niet thuis. Maar deze foto’s vond ik terug in mijn NA topic. Met de stickers er nog op … De brushing is wel te zien. Ook zeker fraai, net als op het rosegoud.

afbeelding

22 likes

ontzettend gaaf!

1 like

hoe zien eigenlijk de bijgeleverde zaken doos, papieren enzo uit…heeft iemand daar een foto van; levert L&S uit ‘goodies’ uit net als bijv Rolex?

Ik kreeg er als extra een poetsdoek bij met het serienummer erop, in een apart doosje met een ALS strik eromheen.

Dat vind ik alleen geen luxe, maar verspilling van materiaal, dus die zit nu verfrommeld in de broekzak.

Sorry @Veblen. Je hebt er wel goed op gepast, erg liefff met drievoud f.

2 likes

:rofl::rofl::star2: nou weet je thuis als hint wat je met die doek moet doen, zou ik hier te horen krijgen

1 like

Laat het Lange maar niet horen!

2 likes

Dank voor alle stemmers en feedback. geen duidelijke voorkeur vanuit het forum iig.
Dit weekend maar eens goed overdenken.
Telkens als ik de versie met zwarte wijzerplaat zie ben ik om. Aan de andere kant kunnen de gemoeide kosten ook worden ingezet als 1e inleg voor een ander fraai horloge als een JLC Reverso of Polaris.
Ach, het is niet meer dan een luxeprobleem.

Dit artikel en foto’s maakt de keuze steeds makkelijker:

4 likes

Jammer dat de prijzen flink gestegen zijn in de afgelopen jaren :face_with_monocle:.

Wel een prachtige kleurencombinatie!

Wat ik zo zie zal dat echt een stuk meer kosten dan deze constructie. Horloge wat ik nu heb is 1 jaar oud. Dus bijna nieuw.

Ben enigszins wel verbaasd dat ze dit doen, maar op een positieve manier. Bij een verandering van de wijzerplaat kleur klopt feitelijk het referentie nummer niet meer. Tip: de originele plaat altijd behouden!!

Bij Rolex een keer gevraagd of ik mijn Airking met engine turned bezel wil ruilen voor een domed bezel: deden ze niet :cry:

Tijdens een flitsbezoek aan Nederland even langs S&C geweest. De saxonia met outsized date vond ik erg mooi in real live. Helaas geen moonphases beschikbaar. De saxonia annual calendar is ook een pareltje.

En mocht je twijfelen tussen zwart en wit…… go grey :grin:

11 likes

Zitten er in Nederland nog wel ADs voor lange? Ik zag ze niet meer op de site staan. Toch eens neuzen in een winkel.

Ben misschien toe aan de thin met de sterrenhemel wijzerplaat. Of hoe ze die ook noemen.

1 like

Iig S&C Amsterdam.

2 likes

Martens in Maastricht ook en volgens mij Is dat t wel in Nederland?

1 like

Worden ook maar 4000 horloges per jaar gemaakt.
Dan zijn 2 verkooppunten in NL helemaal niet zo gek toch?

Ik had begrepen rond de 8.000

Martens is inderdaad een Lange AD.

1 like