Zag in een overzicht hier op het forum iets van 3500 stuks?
Edit: artikel uit 2021
5000-6000 per jaar. Nog steeds heel weinig vergeleken met bijvoorbeeld Patek.
Zag in een overzicht hier op het forum iets van 3500 stuks?
Edit: artikel uit 2021
5000-6000 per jaar. Nog steeds heel weinig vergeleken met bijvoorbeeld Patek.
die saxonia sterrenhemel ligt er niet…wel nog wat andere modellen…
Pffff super strak! Ik moet ook maar eens over goud gaan nadenken.
Mooi je pics! In wit goud toch ook heerlijk clean! Uurwerk blijf mooi
Word je niet gek dat de datum niet goed uitlijnt? Ik zie al die grote datums van lange en 8/10 keer zit het ene getal lager dan de andere.
Dat is echt de hoek van de foto. Foto’s vertekenen enorm. Die cijfers zitten perfect.
Nee hoor, het klopt dat de rechter lager ligt.
Ze hebben me verteld waarom, maar dat ben ik vergeten.
Maar voor mij klopt dit hele horloge. En hoort het erbij.
Lager, maar wel goed uitgelijnd. Het zijn twee schijven die onder elkaar draaien.
Eens! De uitlijning is perfect.
Ah gelukkig. Ik had mijn (helaas verkochte) 5711 drie keer teruggestuurd naar Patek omdat de datum niet goed uitlijnde in het datumvenster. Dus sindsdien ben ik daar heel allergisch voor geworden.
Dacht het even hier te zien maar het verschil in hoogte zal het vertekenen inderdaad.
Geen ALS voor Erik.
Helaas, de levertijd liet al lang op zich wachten, maar Lange levert dus gewoon géén saxonia moonphase uit. (net belletje gehad)
Die bij Chronext ondertussen ook 1k duurder, ik ben er gelijk weer klaar mee. Huul’n met de pet op.
Balen man.
Waarom levert Lange geen maanfase uit dan?
En wat geven ze als rede? Of is het gewoon problematisch overall?
Schaap noemt het politieke spelletjes. (afnemen van B&Mercier ed, allemaal dat soort gezeur)
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, eerlijk gezegd.
Het is nou niet dat er nergens wat te koop is, Chronext staat ook gewoon ruim onder list.
Ik wil echter niet op gewoon even online kopen drukken, dat doet voor mij de beleving bij het horloge af. Het is nou niet dat je een pakje boter koopt. Ergens ben ik vooral behoorlijk teleurgesteld, maar blij dat ik de Rolexen nog niet heb geflipt.
Ik heb eerder contact gehad met de boutique in Berlijn. Erg prettig te woord gestaan en, na bestelling en een levertijd van een paar maanden, daar af te halen indien gewenst. Knoop hier nog niet doorgehakt.
Hoe bedoel je dat? Dat jij Baume moet kopen voor een Lange in aanmerking te komen? Of dat schaap geen langes krijgt omdat schaap dan ook Baume moet afnemen?
Ik weet niet waar je ergens woont maar in Duitsland hebben ze heel wat meer ad’s dan hier.
Naast de grote speler ‘Wempe’ gelukkig ook nog een aantal kleinere ad’s met soms maar een of een klein aantal vestigingen. Oa Ruschenbeck of Mahlberg. En een paar Lange boutiques. Ik dacht in Dresden,München en Berlijn.
Lange genoeg te krijgen bij onze oosterburen :-). Heb je gelijk een leuke roadtrip voor wellicht een grail maar als je ver moet reizen om te passen snap ik t wel dat je daar wellicht niet zo happig op bent.