Hoeveel tijd heb je?
Dat is echt onzin want er zijn er zat die het liever aan iets anders uitgeven. Daarnaast maakt het mij geen reet uit wat andere dragen. Laat iedereen lekker op zn eigen manier genieten van zijn/haar hobby/passie.
Ja lekker ‘modest’ geprijst, zoals alle nieuwe Tudors trouwens … ze laten de doelstelling een beetje los. Duur is beter! Want dat willen we allemaal en anders iets wat er sterk op lijkt. Hey, ben ineens terug bij het onderwerp. Als het op een Rolex lijkt willen we het ook hebbûh.
Veel, door de lockdown is er weinig te doen, ga verder ik luister.
Maak dan de quote compleet
Dan koop je toch iets anders
Alles wat belangrijk is. Originele ontwerpen, in house movements, hoge kwaliteit, redelijk geprijsd.
Lelijkste logo ever?
Behalve dat van de Orient president.
Wat een onzin. Laat dat lekker ieder voor zichzelf bepalen.
Er is altijd wel een uitzondering op de regel te bedenken, maar dat maakt nog niet dat je gelijk hebt.
Daar ging het nu specifiek om.
Of is het in, die leg?
Als je ze veel stress geeft blijft de leg wel uit.
Zegt jij als een persoon die zich wel interesseert en verdiept in horloges.
Ik ga even ter goeder trouw uit, dat hun keuze voor hommages gebaseerd is op onwetendheid en een zogenaamde prijs/ kwaliteit afweging.
En ja, fake= Fout.
Maar wees realistisch, even een Sub aftikken is natuurlijk geen alledaagse bezigheid.
Omdat over smaak niet te twisten valt en belangrijker nog,het patent/copyright op De Submariner kast/bezel al een tijdje verlopen is.
En over van het zelfde walletje eten gesproken,dat doet elke horlogefabrikant,zelfs de zwitsers doen dat onderling .
Ik ging van een Orient Day-Date (plaatje van Google, de rest van mij).
Naar een Bulova Super Seville
Naar een 1803
Naar een 18038
Naar een 18046
Naar een 18238 en 19018.
Hommages zijn een gateway-drug.
Weet je wie altijd goed gaat op dit soort topics, @Fate_Amenable_To_Change. Alleen heeft die weer een niet vrijwillige sabbatical, dus op zijn reactie moet je nog even wachten.
Had het niet beter kunnen verwoorden( laat staan uitbeelden)
Die onyx is