(tu) voor de aap!
+1
Begreep er ook helemaal niets van, je verhaal.:S
Maar goed, bijzonder l&%llig dat zo’n fraaie klok even voor je op de grond gekwakt wordt. Ziet er inderdaad vrij beroerd uit.
Hoop dat je daar nog iets van kunt maken. Maar als ik naar die mooie foto’s kijk, verwacht ik dat dit op de een of andere manier wel goedkomt. Gelukkig heb je tekstschrijvers en horlogemakers… Hoe heb je dat met die egel gedaan, trouwens??
Veel sterkte!(tu)
taaiewillem Schreef:
Moest trouwens
eventjes kijken voor het kwartje viel:
botjes…bottines…boots…o ja,…láársjes…
Ik had hem meteen gecontroleerd en gegevens gevraagd. Per ongeluk of niet, daar is een verzekering voor.
Ik had niet zo rustig kunnen blijven vrees ik.
Sterkte met de verdere afwikkeling en hopelijk gaat het je niet al teveel geld kosten…
Zo, dat is niet mis zeg. Loopt het uurwerk nog op tijd ? Die zal toch ook een knal gehad hebben. Succes ermee !
Horlogebeul ::o
Pijn is fijn. Maar dit. Auw. Fysiek heb ik geen pijn gehad van materieel verlies maar in de cabeza (kop wel!
Sterkte…
Ik moet er niet aan denken… Ik krijg al buikpijn als ik naar je foto’s kijk. Pfff, en ik maak me druk om een krasje…
Ik weet uit dagelijkse ervaring dat het moelijk boos zijn is op een Belgische dame. Zeker met mooie botten aan Maar dit… Ik had wel een zin geweten: ‘Hoe gaan we dit oplossen…’
Wie geeft een vreemde vrouw nu zijn horloge in handen? Mijn eigen vrouw mag ze niet eens aanraken:S dan moet ze wel heel mooi zijn geweest en moet je zelf wel hele hoge verwachtingen hebben gehad
sterkte! En ik hoop dat je nog eens wat van de dame hoort…
dreski Schreef:
http://3.bp.blogspot.com/_akLHpeO7qyA/TAOb5nXDC5I/
AAAAAAAABRI/6FDQkoDxmAk/s1600/slapabitch.jpg
:o:D;)
Oef, bij die eerste foto was de schok het grootst. Ik voel echt met je mee.
En verderop blijkt wat er wel niet allemaal nog meer aan was. Hij lijkt wel van je pols tijdens het fietsen of hardlopen gevallen joh!
Sterkte!
schmeink Schreef:
uh ok…
ik zie het ja, vreemde manier van vastmaken
Ik dacht op de 1e foto, waarom heeft ie dat stukje wit gemaakt. Daar staat toch geen serienummer ofzo op.
auw!!!
@ allen die wat postten over verzekeringen en dergelijke:
We zijn beiden even schuldig als onschuldig… Ik had mijn uurwerk niet moeten afdoen…
En de niet goed dichtgedane vouwsluiting was waarschijnlijk de oorzaak van de val…
Je kan duizend keer een uurwerk uit handen geven en slechts één keer kan dat voorvallen…
Maar moest dat nou net toen gebeuren? Echt balen dus…
Enfin, de dame beloofde wel eens langs te komen, om te kijken hoe we dat zouden kunnen regelen. (ze stelde zelfs een massage voor…)
Maar ook niet méér, uiteraard
(zei ze er zelf duidelijk bij)
Ik denk wel dat het op de een of andere manier wel in orde zal komen. En zo niet, er zijn ergere dingen in de wereld!
Leuk is anders. Maar om er nou dagen van wakker te liggen?
Ik vergeet en vergeef snel…
Alles is relatief.
Geluk zit in een klein hoekje.
Het betreft hiet “slechts” stoffelijke schade.
Ik zal er geen boterhampie minder om moeten eten!
@Bert1
Edit: als madam het horloge liet vallen is zij daar toch tegen verzekerd?
Dat denk ik toch, maar met de verzekeringen van tegenwoordig weet je nooit…
Er zullen zeer waarschijnlijk nog franchisekosten zijn, me dunkt. Ik was het liever niet tegengekomen.
En ik vind het erg dat iemand anders voor de kosten zou moeten opdraaien.
Ik snap wel dat er verzekeringen zijn voor iets, maar ik jaag niemand graag in de kosten.
@cmejewellery
Moeilijk een claim neer te leggen bij iemand die je niet kent…
Was de eerste keer dat ik het koppel tegenkwam. Ze hebben me wel gezegd waar ze wonen.
Zal wel eens langskomen, om alles te bespreken
@infiniti
Sorry hoor, mooi meisje of niet, dat zou me niet kunnen schelen,
[tu] (ben je zeker?)
moest het nu om een daily beater gaan, kan je nog denken " c’est la vie " maar bij deze…
Ja, ik weet het, het was geen gewone daily beater… vanaf heden dus wel…
moet niet meer bang zijn om er een (haar)krasje op te maken
Daar voor is er de familiale verzekering,
in verzekeringen ben ik niet thuis.
en het is ook niet een klein krasje dat nog weggepolijst kan worden dan…
Dat is het inderdaad niet
@jantje.vlaam
Die lumen is eenvoudig te herstellen met wat pattex (lijkt mij).
Mocht het maar zo eenvoudig zijn!
@Norton
Volgens mij stond er vorig jaar een artikeltje op het vintage gedeelte waar ze stukken
op de kast gingen lassen en daarna werd hij weer bijgepolijst. Misschien is dat een idee?
Ohla, deze post moet ik maar eens bekijken.
Iemand die weet hoe en waar ik die kan terugvinden?
@G.J:-)
Da’s een van de redenen dat ik mijn horloge nooit af doe.
Als ze het al willen belijken dan kijken ze maar op mijn pols.
Ja, heb ook weer wat bijgeleerd, vanaf heden blijft mijn uurwerk aan de pols…
vijgen na Pasen, weet je wel…
En ik had idd haar verzekering dit laten betalen.
Maar dan heb je natuurlijk wel haar gegevens nodig…
De dame in kwestie, zal hoop ik wel van zich laten horen
@ leeuwentemmer
Misschien makkelijk praten maar had ter plekke denk ik toch vergoeding/verzekering aangekaart
bij de lieftallige onbekende dame. Hoe reageerde zij zelf?
Ze stelde voor om wat te regelen. Ik was er uiteraard zelf meer van aangedaan, omdat ik natuurlijk weet dat de Pilot een "prijs"beest is…
en geen uurwerkje van 10 in een dozijn…
@taaiewillem
Moest trouwens eventjes kijken voor het kwartje viel: botjes…bottines…boots…o ja,…láársjes…
Duidelijk?
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,451262,452742#msg-452742
@TagEd
Hoe heb je dat met die egel gedaan, trouwens??
http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,143482,143501#msg-143501
@mcfr
Ik had hem meteen gecontroleerd en gegevens gevraagd. Per ongeluk of niet, daar is een verzekering voor.
In het donker buiten, was de schade niet onmiddellijk zichtbaar.
@Rolo
Loopt het uurwerk nog op tijd ? Die zal toch ook een knal gehad hebben.
Horloge loopt nog, maar of dit zo blijft, zal moeten blijken bij het opnieuw dragen na herstelling…
Ik denk wel dat de grootste schok opgevangen is door de kast… schokdemper effect.
@ ticothijs82
Horlogebeul
Horlogebeulen , bestaan ook
@ Jaegersk
Pijn is fijn.
Kan fijn zijn…maar in dit geval niet
@eedmne
Ik krijg al buikpijn als ik naar je foto’s kijk. Pfff, en ik maak me druk om een krasje…
Een raar draaierig gevoel in de buikstreek, ineengekrompen, toegeknepen,
ja, zo voelt het wel aan. Ik zou me niet druk maken om een klein krasje,
zou ik zelfs gelukkig mee geweest zijn, indie het maar een krasje was
@ vintagecollector
Wie geeft een vreemde vrouw nu zijn horloge in handen? Mijn eigen vrouw mag ze niet eens aanraken
dan moet ze wel heel mooi zijn geweest en moet je zelf wel hele hoge verwachtingen hebben gehad
Had ik het geweten, dan had ik het niet gedaan…enne, ik had geen verwachtingen,
daar haar vriend naast haar stond…Ja, wat kan ik er van zeggen, leuk koppel, leuk gesprek, horlogeliefhebbers,
dan geef je al eens wat uit handen, niet? Ik heb ooit wel vreemde vrouwen wat anders in handen gegeven,
dus waarom dan een uurwerk niet?
@ marnix.moed
Hij lijkt wel van je pols tijdens het fietsen of hardlopen gevallen joh!
De ondergrond was zeer hard . Daardoor stuiterde het uurwerk nog op de pusher en de sluiting
Wordt vervolgd…
Aardige tijd heb je moeten steken in de antwoorden. Respect. Ik hoop van harte dat het allemaal in orde komt voor je.
en ik maar denken dat het over schaatsen ging. heel vervelend.
sterkte met het zoeken naar een oplossing…
pffff dit is zwaar klote man, ik zou er goed ziek van zijn, gelukkig neem je het nogal rustig op allemaal, hopelijk kan hij nog gemaakt worden.
sterkte ermee.
Ja dit doet pijn!!! Let op dat je uurwerk een enorme klap heeft gehad en dat er kans is dat er iets krom is of niet meer nauwkeurig werkt. Ik heb ook ervaring met een Breitling die een zeer hoge harde klap heeft gehad, en die liep zelfs na meerdere beurten(2 in 8 jaar ) niet echt meer zuiver.