De damesscooter helpt natuurlijk wel bij het beeld dat het een damesklokje lijkt
Ziet er prima uit, geeft absoluut niet het idee dat je een dames horloge draagt. Heb zelf ook een 22.52 en ja, moet ook altijd even wennen als ik omschakel van 40mm. Dat van die band herken ik totaal niet, bij mij super strak, geen geratel, mooi gewicht en dito sluiting
Wellicht zal je na een cursus ‘humor’ betere grappen kunnen verzinnen.
Heeft je vriendin nu dat horloge aan?
Ik vind het zeer netjes staan.
Staat altijd wat bescheidener.
En zeker als je zelf niet zo groot bent , maakt het kleinere formaat dat je zelf ogenschijnlijk wat meer ‘body’ hebt.
In de goede zin van het woord dan.
Daarbij vind ik midsize horloge’s juist door het kleinere formaat altijd ‘duurder’ voorkomen. Als hij daarbij ook nog lekker comfortabel draagt , zeg ik : zeker niet gek hoor!️
Ik snap de gedachte. En denk dat je dat gelukt is.
Begint toch sterk te lijken op;
“Het bezit van de zaak is het eind van het vermaak”
Nu je het voor de tweede keer zo zegt , probeer ik het hier toe te passen…?
Maar lukt mij niet zo goed.
Ik kom eigenlijk niet verder dan : zo ken ik er hier dan nog wel 188.000 topics van.
YOp basis van de foto’s ben ik jaloers en ik draag horloges van 44mm.
Prachtige Seamaster, mooi formaat ook zo!
Prima horloge toch? Ben zelf ook de collectie aan uitdunnen voor allen groter dan 40mm, en bevalt me prima.
De sweetspot zit bij mij tussen 37 en 39mm merk ik, wat daar boven of onder valt ziet zelden de pols.
Gefeliciteerd met je aankoop, wear it in good health.
Ik voorspel je, binnen 2 maanden neemt hij afscheid !
Hahaha,
Daar zou een waarzegster op de meest waardeloze kermis ten opzichte van de meeste van ons , voortdurend haar gelijk mee halen…
Maar hij ging zich nu distantiëren van de horlogefora , dus we zullen het nooit meer weten.,
Hij heeft wel gelijk een Sym Mio is echt een dames scooter
Maar je klok staat netjes hoor, prima maatje
We zijn voorlopig nog niet van hem af !
Alweer een voorspelling van een waarzegster op een waardeloze kermis.
Als je nu al baalt van opmerkingen over de maat van het horloge gaat ie er zeker uit.
Nog niet van hem af…,
Ach ja… Het blijft allemaal wat triest , maar op zich ook wel weer fantastisch!
Dat oeverloze geneuzel & de gedachtengangen omtrent zo’n / onze , euh., hoe pleegt dat men hier doorgaans te noemen…? ( krijg het er bijna niet uit )… ‘klokje’(s)'
Ik vind het grappig dat mensen daadwerkelijk geloven dat het grotere horloge ondersteboven werd gedragen.
Ik vraag mij af hoe mensen die de midsize te klein vinden, denken over een JLC Reverso… Mensen die grotere horloges dragen dan nodig snap ik dan weet niet.
Een horloge is naar mijn mening een gereedschap om de tijd vanaf te lezen en een sieraad. Zijnde een gereedschap lijkt het mij logisch om er zo min mogelijk last van te hebben, betreffende het gewicht en het formaat. Zijnde een sieraad hoort het bij jouw stijlen te passen en in evenwicht te staan tot de andere dingen op je lichaam; het hoort aanwezig te zijn, maar het moet niet alle aandacht naar je pols trekken.
Ik moest er gewoon een dag of twee aan wennen. Nu vind ik hem top. Het was deze of een Rolex Datejust en ik ben blij dat ik voor deze heb gekozen. De juiste keus bleek het te zijn en het is een blijvertje.
Vandaag heb ik de volledige band uit elkaar gehaald: schakels, alle pinnen, de sluiting en het mechanisme daarvan, etc… Tevens zoveel mogelijk rek uit de band gehaald en alles weer in elkaar gezet. Nu voelt het veel beter dan voorheen.
Tot slot heb ik hem een lichte borstelbeurt gegeven.
Jij suggereert dat het een damesscooter is. Graag zou ik bewijs willen zien dat het door Sym wordt geadverteerd als een damesscooter. De Vespa heb ik overwogen, maar helaas is hij teveel gewild voor dieven. Van zijn concurrenten is de Mio qua styling en betrouwbaarheid de beste keuze.
Het gaat er uiteindelijk helemaal niet om wat anderen er van vinden toch? Dus je hoeft je keuze niet te verantwoorden of uit te leggen. Maar het blijft wel een heel klein horloge
Ach, wees blij met je dunne polsjes…bij mij ziet een TW Steel 47mm er zo uit op mijn polsen
Jullie kennen elkaar ?