Aan het polijsten geslagen, Oris Classic XXL Moonphase

Gezien er toch wel veel krasjes op o.a. de bezel zaten en ik goede dingen las over de Cape Cod doekjes dacht ik laat ik het eens proberen.

Voor:

Na:

Aangezien ik met slecht licht heb gepolijst zag ik het effect pas goed toen ik het horloge had gepoetst en foto’s wilde gaan maken.
Ook toen zag pas dat het nog beter kan, maar dit is in ieder geval een begin :smiley:

Bedankt voor het kijken :wink:

8 likes

Ziet er al een stuk beter uit! Met Photoshop kun je de laatste krasjes nog eenvoudig weghalen! :wink:

4 likes

Ja zo kan ik er nog een Rolex van maken zelfs :sweat_smile:

2 likes

Goed gelukt!

1 like

Ik vind het er nu al goed uitzien .

Mooi werk. Nog even doorpoetsen voor het beste resultaat! :+1:

Mijn beste,

Wat een eenvoudige poetsbeurt al niet kan doen!!
Ziet er al “pico bello” uit hoor. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooi man

Schraap jij dagelijks langs de muur met je horloge? Ik begrijp werkelijk niet hoe je zoiets anders voor elkaar krijgt. Het is een gebruiksvoorwerp, maar nog geen misbruikvoorwerp :smile:

Kennelijk ben ik wel héél zuinig op mijn spullen. Ik draag mijn horloges wel, maar daar zijn zelden sporen van terug te zien.

2 likes

Zo heb ik 'm gekocht.
Gelukkig nog goed weg te werken dus. :smile:

Zo, dat is een prima resultaat!
Veel plezier met het horloge. :smile:

Toch al een goed resultaat.

:+1:

Elf.

Okee. Voordeel is dat je zo’n beschadigde klok voordelig aan kunt schaffen.

Cape cod doekjes de enige ¨schoonmaak¨ doekjes waar een man blij van word :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Deze ook toch? :stuck_out_tongue:

Wat een verschil! Je moonphase ziet er een heel stuk frisser uit zo.

Krijg je daar dan óók krassen weg?

Hij gaat er vast wel erg mooi van glimmen…

1 like

Haha! Dat doet ie zonder die Afterdingestissues ook wel. Maar alle gekheid op een stokje (pun intended), ik ga gelijk een pakje van die Cape Cod doekjes bestellen. @Artifex : Bedankt voor de demo, heel verhelderend!

1 like