Aandacht voor de weeskindjes

Zonde van dat prachtige horloge.

1 like

Die Serica heb ik al een paar keer willen kopen maar ben bang dat ik het ook weinig zal dragen. Wel een tof horloge!

1 like

Die dingen zijn en blijven retecool.
Niet dragen is een zonde.

2 likes

Eerlijk gezegd ben ik even helemaal niks aan het doen.

Dat wil zeggen dat de horloges die een soort van op het hakblok zouden kunnen liggen geen brood eten en ook geen grote sommen vertegenwoordigen, en ik heb sowieso geen aankoop-plannen, dus netto resultaat gaat zijn dat ik even afwacht.

Irritant genoeg is de enige hier in huis die wat wil kopen mijn vrouw. Die aast op een 2-row bi-color Panthère van 23-24mm breed.

Op zich is een “misschien ooit wat doen” wel heel erg relaxt, dat betekent dat ik met de “serieuze doos” van zes Grand Seiko’s, een Santos, een Alpinist, een King Seiko, een Marinemaster en een Reverso gewoon een verzameling heb die de lading 100% dekt.

Eens.

1 like

Ik vind het gewoon een hasseke mooi horloge! Vaker dragen dus.

2 likes

IMG_8636

4 likes

Ik gooi hem wel ff in de mix. Dit is bij uitstek mijn minst gedragen horloge van dit jaar.

Dat maakt niet uit verder, want hij gaat nooit of te nimmer weg.

4 likes

Die 18k c-shape geen draagtijd? Een gotspe :face_holding_back_tears:

1 like

2 likes

Nauwelijks in het afgelopen halfjaar, maar dat komt ook doordat ik de laatste tijd gewoon meestal te laat uit mijn werk ben om even langs DNK te rijden want die sluiten al om 17.00 uur.

Sowieso daardoor minder wissels dan ik zou willen, maar op momenten dat ik er wel ben pak ik meestal iets anders dan deze Connie.

1 like

is dit geen Grand Seiko kast? Indien ja, dan begrijp ik niet de afwaardering met een presage cocktail wijzerplaat.

Ik zie met dit logo altijd een opengeslagen boek :woozy_face:

1 like

Ah ja, begrijpelijk ook natuurlijk. En hij vergaat niet :smile:

1 like

Wat ik van de bouwer heb meegekregen is dat de kast en band van Ebay komen, en de rest originele Seiko onderdelen zijn. Gezien het bescheiden prijsje van 200 euro zal het geen originele GS kast zijn.

Ik nu ook :confused::grin:

Zo we werken er aan deze van de laatste plaats te halen!

3 likes

Die bovenste twee, die Seiko’s, zijn zeer gewild en stijgen
nog steeds in waarde.

1 like

Deze vandaag nu om.
Draag ik ook nooit, maar ben van plan om hem meer draagtijd te geven.

Dit topic heeft toch nut, want bij het zien van deze foto
vind ik deze steeds mooier.

1 like

Altijd leuk, maar dat is niet mijn doel. Ik kocht die Seiko’s eerder dit jaar van de aanstichter van mijn horlogevirus. Toen ik in 2017 wat vlogs e.d. volgde waren deze natuurlijk erg hot. Toen sloeg het virus niet echt over. Begin dit jaar begon ik dus met die horloges kopen als inhaalslag, maar draagtijd kregen ze nauwelijks. Terwijl ik ze heel vet vind. Raarrr…