Aandacht voor de weeskindjes

Bijna ieder van ons heeft wel exemplaren in de verzameling die wel aangeschaft zijn, maar haast geen draagtijd krijgen.

Deze zgn. ‘weeskindjes’ verdienen meer aandacht!

Bij deze krijgen deze stakkers nu mbv. dit topic de aandacht die ze verdienen.

Beste leden, wrijf over uw hart en plaatsen maar, deze vergeten exemplaren!

14 likes

Zo, weer een goede daad verricht. :face_holding_back_tears:

9 likes

19 likes

Leuk topic. Ooit deze Seiko mod gekocht omdat ik perse een mod wou hebben. 1x gedragen en sindsdien heeft ie alleen rondjes in de winder gedraaid.

4 likes

Deze Merkur kan niet concurreren met mijn andere dressers en eigenlijk verdient hij dat niet. Het is dan weliswaar een AliExpress Chinees maar wel een hommage aan hun eigen model uit de jaren 70 met een inhouse handopwinder. Bovendien draagt het horloge met zijn 38mm heel comfortabel.

10 likes

Wat jammer dat deze fraaie chronograaf een weeskind is…

2 likes

Ik ben niks vergeten!
Alles is no steeds prachtig!

Mooie kast, maar ik trek het niet dat er een présage plaat in zit.

Wat is het probleem dan met de presage wijzerplaat? Trek je het niet dat er een presage plaat in zit, of specifiek deze? Hij heeft ook een Seiko 4R36B uurwerk en Seiko wijzers. Alleen de kast en band komen van Ebay.

Ik beloof beterschap :smiley:

1 like

24 likes

Onder andere deze

13 likes

Dat hij in een 45KS kast zit.

Geen van beide dus, “hoort” alleen niet in deze kast.

Ik vind een effen of hooguit een sunburst wijzerplaat passen bij deze kast

1 like

Ongelooflijk! Vooral die Genève… wat een schoonheid.

2 likes

MoonSwatch begrijp ik wel, stelt niks voor. Maar de SARB is mooi!

2 likes

15 likes

Klopt maar met de SJE093 en de twee Tudors draag ik ze dus bijna nooit meer. Misschien 1x in de drie maanden of zo.

1 like

Tsja, ondanks dat ik diverse Breitlings heel mooi vind heb ik niks met de NavTimer. Ik word een beetje kierewiet van alle informatie op de wijzerplaat. Ongetwijfeld heeft alles een functie maar voor iemand als ik die alleen wil weten hoe laat het is…

2 likes

Zou hier genoeg draagtijd krijgen. Soms overweeg zelfs nog eens een Sinn 903 naast mijn Navi.

Maar ook niet van plan om hem weg te doen.

6 likes