Is dat veel verschil voor een tweedehandsje in deze prijsklasse tov list? Ik vind het niet zo veel klinken.
Oris geeft leuke kortingen op nieuw. 15/20 procent zijn eerder regel dan uitzondering is mijn ervaring.
Als ik op Google Oris 3853097 intik krijg ik niets bijzonders te zien.
Toen ik dit een keer bij een Tag Heuer deed kreeg ik meerdere horloges aangeboden.
De replicas hebben veelal allemaal hetzelfde serienummer.
Groet,
Mika
Ja, daarom is list toch geen goeie maatstaf.
Net even langs de Ad geweest, was ook benieuwd naar de 39mm (wordt zoiezo een nogo).
Omgehad, voor het eerst notabene, en een heel licht horloge. Ze geven geen korting (misschien langs een andere Ad gaan).
De verkoper van de gedragen oris vraagt 1000 en de Ad vraagt 1950. Als ik het voor de helft kan kopen waarom niet. Vandaar. Budget is er, maar ben liever geen dief van mijn eigen protemonnee. Als er een Ad is in Nederland die wel korting geeft ga ik er graag langs, maar deze in Rotterdam was er duidelijk over.
Maar hier gaat niet de discussie over.
Klopt en daarom is het verschil dus geen 900.
Wat ik zeg is dat
Niet waarschijnlijk is tov een nieuwe
Als ze het met 20 procent korting aanbieden is het een no brainer. Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Je komt ze niet tegen je moet er wel even lief naar vragen
Ook gedaan, blijkbaar niet lief genoeg, antwoord was nee.
Koop via Chrono24 van een trusted seller in de EU, niet van een vage particulier. Kopersbescherming is top maar niet bij particulieren.
Ik hou mijn Aquis daarom ook gewoon (inmiddels alweer 6jr) … en met rubber band en keramieken bezel ook redelijk hufterproof!
Ff foto erbij
Kijk ook even goed naar het lettertype van de datumaanduiding. Met het eerste voorbeeld echt-fake is dat ook heel anders.
Wat me overigens wel opviel dat het hele lichte horloges zijn. Niet echt een wauw gevoel bij. Vanavond even rond Ellen of er een Ad is met de hangang editie.
Jullie hebben overigens gelijk, niet cheap doen en voor Zekerheid kiezen
Chrono staat vol met nieuw, met een prijs tussen de 1400 en 1500, bij professionele handelaren binnen de EU.
Ik blijf het apart vinden om met zo’n budget een occasion uit Frankrijk van een particulier, waar je al twijfels bij hebt, te overwegen.
Wie de kleine niet eert … maar je hebt gewoon gelijk. Probeer de onderste uit de kan te halen. Gaat eigenlijk nergens over. Dank voor het wakker schudden.
Nee hoor, kwestie van risico inventarisatie.
Zou jij toch moeten weten
Vandaar dat ik het ook eerst op het forum vraag voordat ik impulsieve dingen ga doen waar ik achter spijt van ga krijgen
De vraag nieuw bij AD of gebruikt bij particulier, had ik even gemist