Aangeschaft Rolex Buckley 1978

Uiteraard gaat de verkoper jou vertellen dat de Rolex 100% echt is…sterker nog,de verkoper gaat jou alles vertellen wat je graag wil horen en laat weg wat je absoluut niet wil horen/lezen.

Je laat je teveel leiden door wat je leest en trekt daar jouw waarheid uit ,terwijl je helemaal niet weet wat je nou eigenlijk gekocht hebt.
Je zegt dat je 0% verstand hebt van Rolex,maar je weet wel alles over Buckley te vertellen…wat je ergens opgepikt hebt…want als je ook niet weet wat lugs zijn,wat een Eta 2836 is ,neem ik echt direct aan dat die 0% wel klopt.

Of je het goed gedaan hebt?..

1 like

Dat leuk is nog al discutabel.

Deze 2 klokjes zouden al genoeg reden moeten zijn om ALLES wat deze verkoper aanbiedt te mijden als de pest.

2 likes

Wutttt?

1 like

zijn antwoord:
It is original refinished Rolex metal dial. Movement is 1570 Rolex movement. Not 2836.

Misschien is eerst kopen en je er daarna in gaan verdiepen niet de goede volgorde in de horlogehandel? Je kunt hem natuurlijk altijd nog op marktplaats zetten…

daar heb je gelijk dat is de juiste volgorde. Ik wacht het allemaal af.
laat de ontvangst en foto’s weten. maar ik ben er blij mee.

Da ka nie…of het is original of het is refinished.

Dat is het belangrijkste! Veel draagplezier gewenst.

1 like

Wat een topic weer. :thumbsup:

Ik zou ook navragen over de datum quickset

inderdaad geen quickset. Nou maakt mij dat niet zoveel uit, maar is zeker niet correct. Ik ben nu bezig om de prijs lager te krijgen rechtstreeks met verkoper en ik heb Catawiki een bericht gestuurd, hoe zij dat gaan oplossen.
deze leuke topic krijg dus nog een vervolg. Maar, ik zie nog steeds uit naar ontvangst van dit klokje.

Ik zou vooral proberen de koop te annuleren.

Topic van het jaar dit :joy::joy:

1 like

Catawiki heeft over het algemeen topservice, dus als je kunt aantonen dat het horloge niet is wat werd geadverteerd kun je dat aangeven en dan krijg je je geld terug. Dan moet je het horloge wel terugsturen naar de eigenaar, maar die kosten worden met een beetje geluk gedekt door Catawiki of de verkoper, ligt eraan hoe goed je kunt onderhandelen en wie je treft aan de telefoon.

Onderstaand de reactie die ik van verkoper heb ontvangen:
You can ask for a cancellation. Thanks

Ik heb Catawiki de mails doorgezonden.

Helaas, wie heeft mij voor tips waar ik het beste, met de informatie van nu, een Rolex Vintage kan kopen.
Voor mij belangrijk Romeinse Cijfers en Date Just model.

Allen bedankt voor de bijdrage

Wat is dit nou toch jongens. Probeer die koop te annuleren TS en terug naar de tekentafel. Dit gaat je alleen maar buikpijn opleveren.

1 like

TS heeft de koop al geannuleerd.

Ik zou de komende tijd wat onderzoek doen naar het model wat je wil kopen en dan pas een horloge aanschaffen.En niet nu zo snel mogelijk weer een koop willen doen.

Het is ook aan te raden het horloge op dit forum even te delen voordat je tot eventuele aanschaf over gaat.

top doe ik. Dank je.

2 likes

Je bent al 6 jaar lid. Heb je al die tijd onder een steen gelegen?

1 like