Prijs is onderhandelaar…
900 eraf lijkt me netjes zonder service of garantie . En dan maak ik niet eens een grapje.
Bedenk je ook goed of je wel een ‘domed’ bezel wil, zeker icm een Jubilee band is dit niet vaak erg gewild…
En beeld je vooraf goed in dat 25mm heel klein is, tegenwoordig is de kleinste Date-Just namelijk 28mm en kiezen de meeste vrouwen zelfs voor een 31mm (wat nog steeds niet groot is hoor).
Geef liever iets meer uit en koop een horloge wat je nooit meer weg doet, de damesmodellen zijn namelijk bijna niet te verkopen boven de €2000-€2250,-. Daarbij maakt kleurstelling, materiaal, doos & papieren overigens niet veel verschil!
Succes met je keuze;) Een reis naar Maastricht is wel altijd een goede keuze, ook al ga je niet voor een horloge;)
Bij burger wordt onderhandelen lastig…
Wij zitten wel op een lijn dan! Ik dacht al aan €1000 eraf, heb je nog mooi €250,- over voor een goedkoop servicebeurtje, en dan zit je er voor €2500 aan vast… Mocht je daar blij van worden zeg ik doen!
Maarja, volgensmij zijn wij niet in de markt voor een dames Rolex toch?
Eens. Ding is op zijn best de helft waard
Nope! En als er weer een mevrouw da Vinci is hang ik mijn 16013 wel om haar pols, dat staat veel stoerder.
Voor 8k krijg je een skx001 erbij. Hier heb je onderhandeling gvd!
Ik zie een goed bod graag tegemoet
Heel heel heel erg bedankt allemaal! Hier heb ik echt iets aan gehad. Scheelt mij toch dat ik nu mijn vrije zaterdag niet voor niets naar Maastricht hoef! Ik ga nog even verder zoeken! Nogmaals bedankt allemaal!
En die mosasaurus dan? Verdorie, Patico.
@Patico Dat is zeker niet het geval, er is in Maastricht genoeg te beleven op culinair, cultureel en horlogegebied.
(Ik heb horen fluisteren hier op het forum dat Maastricht toch een beetje de Rolex onder de steden is!)
Maastricht is een prachtige stad.
Alleen die vlaaietende Limburgers die er wonen…poeh. Ik heb er mixed feelings over. Ze draaien zo om de zaken heen, daar kan een Twentenaar weinig mee.