ik heb het voorgehad met een IWC portugiese. Lees dat topic er maar eens op na. Die werd ook voor echt bevonden door een gekend IWC verkoper uit Antwerpen en een andere dealer van omega in Antwerpen! Maar eerlijk is eerlijk het kwam ook door mijn bezitterigheid want we prijs was eigenlijk te mooi om echt waar te zijn-)
Op de foto zeg ik orgineel! 3d wijzers, juiste gravering in rehaut, ophoging tussen de band en de endlink klopt en vooral de parel op de 12 ziet er perfect uit.
Bedankt voor het checken. Ik heb zelf ook steeds meer het idee dat het wel goed zit.
Post anders even een macro foto van de 40.
Yes die echt. Ben voor 99% zeker. Alles klopt en juist de stukjes die ze niet kunnen namaken, kloppen bij jou. Uiteraard als je de de volle 100% wil, moet je hem even open maken en naar de balans kijken.
Super, bedankt! Ik heb zelf niet de middelen en kennis om hem goed open te maken, maar dat komt nog wel een keer. De urgentie is er gelukkig een beetje af nu.
Wat zijn de stukjes op beide foto’s die ze niet kunnen namaken?
Bijvoorbeeld platina coating in de markers, of kijk het op onderstaande plaatje. Dat hoekje van de 4 is perfect rond. Bij de beste replica horloges is dat niet zo en vaak een scherp puntje.
Je doet net alsof ik zeg dat ze niet kosjer zijn, dat heb ik niet gezegd! Zoals eerder gezegd heb ik geen enkele reden om hem en zijn kunnen in twijfel te trekken. Mijn vraag was in bredere zin of men aankopen laat controleren wanneer aangeschaft bij een winkel. En deze vraag kwam voort door een incident in Engeland met een Daytona en de bizar goede replica’s van vandaag de dag.
Daarbij komt, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ik hoor ook weleens dat in handel gewoon wordt gegokt. Panden gekocht zonder grondige bouwinspectie vanwege snelheid. Meestal gaat het goed, dat het dan een keer fout gaat is al ingecalculeerd.
Kortom, kan nooit kwaad om scherp te blijven.
Je aankoop in de winkel laten controleren waar je het horloge hebt gekocht is volgens mij hetzelfde idee als wanneer een slager zijn eigen vlees keurt en dan zegt: prima kwaliteit hoor is niks mis mee…
Als het ding zo goed nagemaakt is dat niemand het in de gaten heeft doet iedereen of het een echte is.
Niets aan de hand dus.
Nee echt?!
Hoef je echt niet zo sarcastisch te reageren hoor, jij komt toch met de vraag ik antwoord alleen maar.
Je had vraag niet zo goed gelezen. Maak je niet druk joh
Dit zal voor “het hekje” geen stand houden. Gassan heeft geen enkele juridische bevoegdheid om jouw eigendommen in beslag te nemen. Zo’n actie zal voor de rechter in jouw voordeel beslecht worden worden en voor hun zal het héél slechte reclame opleveren als je daarmee naar buiten zou treden. Kortom, ordinaire bangmakerij of extreme onkunde van de dame in kwestie.