Aankoop bij winkel op echtheid controleren

De typografie is ook iets wat lastig goed te kopiëren is als je d’r geen oog voor hebt.
Maar… als het in mijn ogen aan alle kanten rammelt kan het blijkbaar ook een echte zijn? :thinking:

Ben ik de enige die is geschrokken van haar behaarde arm?
Ik zat op mijn 27 inch pc-scherm naar dit filmpje (check 3.37) te kijken en viel bijna achterover omdat ik haar juist een hele “leuke dame” vond…

1 like

Het bezitten van een nep item, zoals een Rolex, is niet strafbaar. Dus Gassan/S&C/etc hebben niet het recht om dit af te pakken. Doen ze ook niet. Ik moet het eerste verhaal uit de eerste hand van iemand nog horen waar dat wel bij is gebeurd. Ook politie/BOA of wie dan ook zullen niks kunnen/gaan beginnen tegen iemand die een nep Rolex in bezit heeft.

Het wordt mogelijk pas strafbaar als er handel gedreven wordt, of in- en uitvoer plaats vind. Die in- en uitvoer is dan ook hetgene waar je de douane mee bezig ziet zoals in jouw voorbeeld.

Ze is van oorsprong een latina of iemand uit Zuid-Europa. Die hebben dat.

Filmpjes maakt ze samen met dr man, dus soms zie je zijn pols. Donkere armharen hebben natuurlijk wel meer donkerharige dames.

Afknapper…

Italiaanse ex van mij had dat ook. Das natuurlijk zuid Europa… maar is niet heel vreemd ofzo.

1 like

Yes, vooral de Rolex horloges van 40 jaar en ouder. Die zijn kwalitatief vergelijkbaar met de goedkoopste moderne Chinese hommage van 5 tientjes… :wink:

Vintage moet je echt alleen doen als je weet wat je doet…

2 likes

Je krijgt er een hoop temperament en kookkunsten voor terug. Niks aan de hand lijkt mij. :smile:

1 like

2010 vintage? Maar rammelt wel. OY oy oy…

Oeh spannend :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ze staat blijkbaar ook op een lijst…

1 like

Oei, die zou ik dan wel echt ff laten controleren…

1 like

Ik vind dr wel sympathiek.

Krijg nog koppijn als ik terugdenk

1 like

Sjezus, ben jij nou een echte vent? Zeuren over haren op een arm van een vrouw? Jouw ballen zijn vast ook helemaal glad :joy::joy::joy:

Als er geen verschillen zichtbaar zijn tussen een echte of replica dan maakt het ook niet uit welke je hebt :wink:. Ik zou dan wel altijd voor de replica gaan, die kost nl het minste. Dit was een grap uiteraard :sunglasses:.

Ik wel…

Over een tijdje kan zelfs de gewone sterveling geen replica meer kopen tegen list… Dan wordt je zelfs op de boulevard van Bodrum weggelachen door de officiële Rolex imitatiedealer. Die dan een schimmig verhaal afsteekt over onderhandse wachtlijsten van minimaal 2 jaar. Tenzij je direct voor de vrouw een imitatie Louis Vuittontas koopt en voor je zoon een Paris Saint Germain shirt, dan komen de sportmodellen ineens op tafel…

14 likes

Hahaha

Nee, daar schrok ik niet van. Wat @anon50762135 zegt. Ik schrik zelf veel harder van het feit dat ik als vette 45er haren krijg op plaatsen waar het juist niet moet, terwijl de plek die wel haar nodig heeft steeds kaler wordt. Ik ben dusniet geneigd om kritiek te hebben op andermans hormonale toestand. :slight_smile:

Maarreh, onder Macro wordt alles lelijk, ook de mooiste horloges. :expressionless: :pray:

Daarom moet je ook nooit Ultra-HD Pr0n kijken op een 4K TV. Dat is naar.

1 like

Niet alle horloges, dat witte gij ook Henk :wink:

2 likes

Het is grappig om te zien dat ze rond 4:39 praat over de perfectie van de wijzers op het origineel terwijl ik toch echt haarlijntjes zie. Of stofjes.

Ik moet m’n veul goedkopere GS maar weer eens voor een macro-lensje leggen zodat we de Patek-mannen kunnen laten zien hoe perfectie er uit ziet.

:see_no_evil: :see_no_evil: :speak_no_evil:

Voor wie nu denkt “waarom heb je het niet over de replica?”, ja, die mogen we in dit forum helemaal niet besrpeken. Dus we moeten uitkijken in dit topic, anders verdwijnt de helft van de posts. :slight_smile:

2 likes

Nou het gaat hier toch voornamelijk over het goed kunnen vergelijken met nepperts om mogelijke fraude te voorkomen? Dat moet kunnen

1 like