Dit mag niet.
Gordon is Zaterdag ook beroofd van zijn Rolex.
Dit mag niet
Dat maakt bij hem niet uit natuurlijkā¦geld genoeg maar de impact op zijn leven zal een stuk heftiger zijn. Hij is al redelijk gevoelig en heeft al veel meegemaakt, Hier zal hij de rest van zijn leven last van hebbenā¦
Helaas is het zo dat je als bekende Nederlander niet meer op televisie moet komen met je luxe horloge. Als ze dan ook nog weten waar je huis woont dan ben je gewoon het bokje/de lulā¦
Noem eens een BNāer met een luxe āklokā die nog niet overvallen isā¦(of breng ik hiermee mensen in gevaarā¦)
Het schijnt zelfs zo te zijn dat een hoop bezitters van the real deal ook de perfect nagemaakte reps dragen. De echte in de kluis en de goede rep van $800-$1200 om de pols en niemand die het ziet.
Eigenlijk triest dat je zo met je bezit om moet gaan maar dat is een ander verhaal.
OT: Ik zou een andere AD proberen en daar laten checken, dat het langer dan 5 minuten duurt geloof ik wel. Het gaat immers om details bij een goede rep.
Denk dat dit allemaal wel meevalt. Tuurlijk zal het voorkomen maar āeen hoopā betwijfel ik.
Dat is toch een beetje als je bloedmooie vriendin thuis laten en met een opblaaspop de kroeg in gaan.
Herkenbaar
Wel minder gezeik aan je kop.
En makkelijker mee te nemen op de fiets.
Klopt. Die corona kiloās⦠pff.
Klinkt goed!
Zolang die pop afblijft van het eten dat ik zelf bestel terwijl zij āgeen hongerā heeft.
FTFY
Als je met je opblaaspop ladderzat van je scooter dondert dan valt de schade ook mee
En dan ben je ook blij dat je met je Invicta bent gaan stappen en je Rolex thuis hebt gelaten.
Ik heb geen scooter. Net zomin als ik zwart-witte Adidasslippers of een nektasje heb.
Vraag mij dan alleen wel af hoe ze de witgouden gloed van de wijzers namaken ?
Ik liep een keer naar binnen omdat mijn koper het wilde checken, duurde ook een paar minuten en hoefde niks te betalen.