Aankoop bij winkel op echtheid controleren

Dit mag niet.

Gordon is Zaterdag ook beroofd van zijn Rolex.

Dit mag niet

1 like

Dat maakt bij hem niet uit natuurlijk…geld genoeg maar de impact op zijn leven zal een stuk heftiger zijn. Hij is al redelijk gevoelig en heeft al veel meegemaakt, Hier zal hij de rest van zijn leven last van hebben…

Helaas is het zo dat je als bekende Nederlander niet meer op televisie moet komen met je luxe horloge. Als ze dan ook nog weten waar je huis woont dan ben je gewoon het bokje/de lul…

Noem eens een BN’er met een luxe ā€˜klok’ die nog niet overvallen is…(of breng ik hiermee mensen in gevaar…) :zipper_mouth_face:

1 like

Het schijnt zelfs zo te zijn dat een hoop bezitters van the real deal ook de perfect nagemaakte reps dragen. De echte in de kluis en de goede rep van $800-$1200 om de pols en niemand die het ziet.

Eigenlijk triest dat je zo met je bezit om moet gaan maar dat is een ander verhaal.

OT: Ik zou een andere AD proberen en daar laten checken, dat het langer dan 5 minuten duurt geloof ik wel. Het gaat immers om details bij een goede rep.

1 like

Denk dat dit allemaal wel meevalt. Tuurlijk zal het voorkomen maar ā€˜een hoop’ betwijfel ik.

1 like

Dat is toch een beetje als je bloedmooie vriendin thuis laten en met een opblaaspop de kroeg in gaan.

8 likes

Herkenbaar

3 likes

Wel minder gezeik aan je kop. :+1:

1 like

En makkelijker mee te nemen op de fiets.

1 like

Klopt. Die corona kilo’s… pff.

1 like

Klinkt goed!

1 like

Zolang die pop afblijft van het eten dat ik zelf bestel terwijl zij ā€˜geen honger’ heeft.

9 likes

FTFY

Als je met je opblaaspop ladderzat van je scooter dondert dan valt de schade ook mee :wink:

3 likes

En dan ben je ook blij dat je met je Invicta bent gaan stappen en je Rolex thuis hebt gelaten.

1 like

Ik heb geen scooter. Net zomin als ik zwart-witte Adidasslippers of een nektasje heb.

3 likes

Vraag mij dan alleen wel af hoe ze de witgouden gloed van de wijzers namaken ?

afbeelding

2 likes

Ik liep een keer naar binnen omdat mijn koper het wilde checken, duurde ook een paar minuten en hoefde niks te betalen.

1 like