Hoi
Wil binnekort een Omega Speedmaster Professional aankopen. Het exemplaar met hesalite, nu is m’n vraag wat ik kan verwachten van eventuele korting. Iemand ervaring?
Mvg
Hoi
Wil binnekort een Omega Speedmaster Professional aankopen. Het exemplaar met hesalite, nu is m’n vraag wat ik kan verwachten van eventuele korting. Iemand ervaring?
Mvg
Ik heb ook goede ervaringen met William Wien, van wwwatches.
Yep, +1:+1:t2:
Ik heb zelf nog geen poging ondernomen bij de AD om een korting te bekomen, maar ik dacht dat over het algemeen op courante Omega modellen geen forse kortingen te verkrijgen zijn? Kan mis zijn natuurlijk.
Zelf erg tevreden over William Wien. Aanrader!
Zal ik dan even ten2two noemen? Kan ze ook regelen.
Super kerel!
Op Schiphol bij Gassan, een officiële dealer, krijg je 17% korting. Dat lijkt mij een goede benchmark voor andere officiële dealers…
Typfoutje sorry
Leg eens uit wat je bedoelt met benchmark?
Dat je op modellen die makkelijk te krijgen zijn, zoals een Speedy Pro, van bijvoorbeeld een Schaap en Citroen filiaal ook 17% korting zou kunnen vragen.
Onder het motto; anders haal ik 'm wel op Schiphol.
Voor schaarse modellen (zoals Rolex sport of limited editions) werkt dat natuurlijk niet of minder goed …
Zie jij dat anders?
Je kan het altijd vragen.
Bij de courante modellen zoals de Speedmaster zullen ze dat niet snel doen.
Zeker nu de Speedmaster zeer mondjes maat geleverd wordt.
Ik koop grotere aantallen in icm incourante modellen vandaar dat ik ze scherper aan kan bieden.
Aan btw carousel horloges doe ik niet. Die zijn er ook veel te koop natuurlijk voor scherpe prijzen.
Ja, daar komen we allemaal 3x in de week…
Dat hoeft jouw lokale dealer niet te weten 
Is maar een argument toch?
Of naar mij. Nóg goedkoper. 

Wat bedoel je met carousel?
Je ziet het nieuwste model heel vaak aangeboden worden voor 20% korting: 3440 euro.
Ik zou gaan voor de 3570.50, de voorganger. Prima tweedehands voor circa 3000 euro. Zonder gereedschapskist maar je houdt wat over voor iets anders.
Horloge ‘exporteren’ zonder btw naar buitenland en dan weer terug zonder btw af te dragen.