Hmmm, dit lijkt me toch het echte spul
Dat is een Chinese uitvoering
Oeps, een foto van een nepper en 2 likes ook nog. Mods toch.
Een onvervalste Oystel Pelpentual Date
Sammie
Je vergeet één ding.
De Rolexboys hier(en die éne Breitlingmafkees ) die hebben al zoveel Rolexen gehad en verhandeld en onder ogen gekregen,dat ze een bepaalde feeling en kijk op het merk krijgen.
Dus als je die een Rolex geeft, dan weten ze precies op welke details zij moeten letten (en dat zijn er nogal wat)
Dit is natuurlijk niet in een jaartje geleerd,daar gaan jaren aan studie,lezen,zien, op je bek gaan aan vooraf.
De juwelier die een Rolex per week verkoopt,heeft bij lange niet die expertise.
Ik strip die dingen altijd helemaal kaal en de onderdelen die het merk dragen flikker ik in de bin en de rest wordt hergebruikt daar waar nodig.
Disclaimer
Nee ik koop geen fake,maar zitten vaak wel bij horloge onderdelen of partijen op MP
hey !!! da bennik !
Huh wat?..nee joh…die andere.
ik geef toe dat ik geen Rolex expert ben , maar based on the cyclops , de kroon en de crown guards zeg ik fake
en dan heb ik de Lolex nog niet eens gezien
Niks nep aan …het is een echt bestaand merk die omazjes doet…
Zo ik heb hier wat berichtjes gemist. Ik sluit me aan bij SuperC en astonmartin.
Wellicht ter verduidelijking, mijn aankopen waren allemaal 5-cijfer referenties en een enkele ceramische welke gewoon compleet met papieren waren. Ik hobby de laatste 8 jaar al behoorlijk wat modellen gekocht, doorverkocht, geruild etc. Ik heb enkel een keer geconstateerd voor een koop dat er een aftermarket schakel in een band zat. Verder ben ik niet 1x gefopt met een nepper. Wel vaker op het laatste moment een koop afgekapt omdat ik het niet vertrouwde.
Wat betreft de neppers op de markt van de genoemde A+++++ daar kijk ik niet eens naar.
Haha, ik heb nog niet veel klokken gehad bedoel je?
@SuperC (alleen de naam zegt al voldoende over je superieuriteit ) Dat ik regelmatig cynisch en wellicht denigrerend over kom zou best eens te maken kunnen hebben dat ik niet geloof in sprookjes en sterke verhalen. Tel daar bij op dat ik niet zomaar iedereen een veer tussen z’n bilspleet prop (zoals hier te doen gebruikelijk) en het recept is compleet!
Deze 2 op me telefoon kunnen vinden. Is al wel van tijdje terug maar was toen een van de betere. Ben benieuwd jaap ( ik heb wel vertrouwen in je kennis )
Sammie, helemaal niet ik ken je niet eens. Jij suggereert alleen dat ik mogelijk perfect nagemaakt klokken heb gekocht en vervolgens weer doorverkoop. En dat het allemaal een groot raadsel is of ik wel echte gekocht heb. Je hoeft geen horlogemaker van Rolex te zijn om helemaal verslaafd te zijn aan deze hobby en alles tot in details te bestuderen jaar in jaar uit. Gelukkig weet jij ook best dat er genoeg mensen zijn die hobbymatig helemaal verknocht zijn aan dit merk en echte hele zinnige dingen kunnen zeggen of een klok al dan niet nep is.
Ceramische is nep. Kijk maar even naar de lunette.
Wellicht ligt het aan de foto. Maar de parel… Staat die überhaupt wel goed gecentreerd in het driehoekje ?!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Dit ligt aan de foto deze is namelijk echt. Heeft tijdje te koop gestaan op Facebook. De andere foto is de bekende noob versie.
Had van helden aan het twijfelen haha