Aankoop rolex submariner 14060

Ben aan het bellen geweest met de verkoper. Hij wil er blijkbaar vanaf want hij wil onder de 4000 gaan. Blijkbaar is er ook nog een waarborg op van de verkoper waar hij ze destijds kocht. Wat denken jullie?? doen of niet?? Het is wel een full set.

Je bent toch al verliefd, maakt het nog uit wat wij vinden? :wink:

Kapotgepolijste (of omgebogen) lug, band met veel rek, rare tritium parel, waarschijnlijk SL wijzers… Lekker laten lopen.

ik zou verder zoeken naar een exemplaar waar je niet over twijfelt

Zeker doorzoeken…

Door de vervangen doos/hands. Gepolijste kast en gare band denk ik dat deze zon 3,5 -3,75 waard is (particulier dan).

Ik vrees dat de discussie hier over 2 verschillende sub’s gaat. Die die ik op het oog heb, en die in Nijmegen.

De pip van die ik op het oog hebt, klopt die of niet?? Over de wijzers zijn we vrij zeker, dat deze vervangen zijn, fotos van de doos heb ik nog niet gepost.

De verkoper verzekert mij ook dat deze niet gepolijst is, maar hoe kan je dat met zekerheid zeggen??

je kunt het alleen goed zien als het slecht is gedaan, als het professioneel is gedaan en niet teveel, kun je het niet zien

Op een van de eerste foto’s die je post zit het horloge in een doos. Die doos is te nieuw en hoort niet bij het horloge.

Als je deze voor 3600/3750 pakt doe je echt geen gekke aankoop, mits papieren er ook bij zitten.

dat ligt eraan wat het doel van de aankoop is; voor latere doorverkoop is het inderdaad een nette prijs, als hij een keeper zoekt, zou ik verder zoeken naar een beter exemplaar

Daar zit ook wat in. Al was mijn bedoeling te zeggen dat er nu nog marge is, om binnen de waarde van het horloge, te investeren in onderhoud of matching wijzers.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

En deze is waarschijnlijk wel gepolijst, of is het moeilijk met deze foto’s??

En is de 14060 van dikkeklokken.com niks voor je dan?

http://www.chrono24.nl/rolex/rolex-submariner-no-date-14060--id3892899.htm

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

of deze… :smile:

http://sales.r-l-x.de/en/sales/offers/detail.php?id=u1343t1450341172&suche=9f45d4ccc0d9d56833cead7c5b77cc711450442652&pageNum_qListe=0

Er is inderdaad flink wat op de markt. Deze misschien beter laten voor wat het is, en wat uitkijken tot ik op een goede loop. Of wachten tot er hier iets op het forum passeert??

Zoveel aan Rolex passeert er hier niet meer!
Misschien met dat Trustlevel gedoe te maken?

1 like

Hallo Goldie,

Ik weet niet wat je budget is, maar op marktplaats staat en een in Eindhoven.
Volgens mij uit 2010 en geheel compleet.

mvg. Hans

14060 uit 2010 :smirk: