Aankoopadvies - Dunne dresswatch tot € 750,-

…maar aan de max 38mm eis voldoet ie niet helaas :sweat_smile:

Dat snap ik! Het is ook een plaatje. Inderdaad wat te groot voor mij, maar vind het een hele knappe dresser.

1 like

Toevallig al bij Traska gekeken? Die hebben nu twee mooie modellen op hun site staan die aan je afmetingseisen voldoen en in meerdere kleuren beschikbaar… weet alleen niet of dit nog onder de noemer ‘dresser’ valt… ze zijn iets sportiever:

1 like

Deze Traska’s zijn iets te sporty voor mij inderdaad. Mooi zijn ze wel!

Ik heb inmiddels, nav dit topic, een mooi dealtje kunnen maken op een Mido. Dus @Smoothsecondscom bedankt voor die tip! Ik zal hem snel showen!

1 like

Leuk! Tag me maar als je hem hebt, ben benieuwd :grinning:

1 like

Heeft er al iemand een DWW voorgesteld?
De HFLE20 passeert hier aan interessante prijzen, anders heb je nog enkele andere standaard uitvoeringen. De kasten zijn wel rond de 40mm dacht ik, maar draagt wel wat kleiner naar verluid.

1 like

Hey super leuk dat je een mooie dresswatch zoekt.

Al gedacht aan een hemilton Intramatic. dit was in iedergeval mijn favoriete dresswatch toen ik op het forum kwam.

2 likes

Dankzij de tip van @Smoothsecondscom kreeg ik bericht van @lencoth over een Mido die hij te koop had.

Zonder further ado presenteer ik u daarom de Mido Baroncelli Automatic Heritage:

Een tot vorige week voor mij onbekend horloge, maar hij past me prima! Het is een heel elegant geheel; erg dun, loopt prachtig en de afwerking is heel mooi.

5 likes

Mooie verhoudingen, rustige dial, mooie textuur! :ok_hand:

1 like