Aankoopadvies - Dunne dresswatch tot € 750,-

Verkoop je die :smiley:

Nee joh, vooralsnog te blij mee. :wink:

En waarom tip je die niet? Mooi man! Te dik misschien?

1 like

Nou, hij is 40mm diameter en 11mm dik (inclusief het licht gebolde saffier), dus vandaar dacht ik dat ie sowieso niet aan je eisen voldeed.
Wel ruim binnen budget en een hele mooie champagne/silver sunburst dial.

1 like

Dan heb jij iets grotere polsen, dit lijkt op een 38mm op mijn pols.

Serieus? :scream: :rofl:
Mijn polsomtrek schommelt rond de 16cm, al erg slank dus.
Wat misschien wel bijdraagt bij dit horloge is dat de bezel wat breder is (en daardoor de dial wat kleiner) dan je typisch ziet bij de vintage modellen, waar ie z’n inspiratie vandaan haalt.

1 like

Schitterend! Ik zou voor deze gaan! :heart_eyes:
Valt ruimschoots binnen budget! Ben zelf ook opzoek naar een mooi exemplaar!

2 likes

Ik zou voor een tweedehands Nomos Tangente of Orion gaan, een Junghans Max Bill zou ook nieuw kunnen binnen het budget, volgens mij. Als je het iets sportiever wil, eventueel eens kijken naar een Seiko SARX.

Heb je al eens de Tissot Visodate overwogen? Vintage look en toch nieuw :slight_smile:

Nieuw net boven budget, tweedehands regelmatig verkrijgbaar op het forum voor ongeveer de helft.

Ik vind het Tissot-logo er gek op staan bij deze? Tissot heeft wel mooie modellen, maar de juiste nog niet gespot.

Het logo komt op deze foto idd een beetje “vet” over. IRL is ie echt anders.

1 like

Het is het “oude” Tissot logo van vroeger. Op deze foto inderdaad wel wat vet.

Dit doet meer echt en komt op de foto eigenlijk ten opzichte van in het echt nog best dik over.

1 like

Overigens bij dun denk ik ook aan Edox. Een Edox ultra slim is echt dun.

Helaas, lees ik net, wel aan de grote kant, 40 en 42mm.

Tenzij je voor een vierkant gaat.Hierbij een foto van een “ex”. Kan ook op een dunnen lederen band. Daar heb ik geen foto van.

image

1 like

Vergeet niet de onderkant van deze prijs categorie. Wat denk je van de Timex Marlin:

En houd je ogen open voor een gebruikte Longines Heritage conquest, heb de mijne toevallig vorige week verkocht maar je komt ze vaak tegen.

2 likes

Oeh, als die niet goudkleurig was… :heart_eyes:

[Gargamel-stem]Ik hááát bling.[/Gargamel]

1 like

Is makkelijker te vinden dan een goeie gouden!

Die is ook goud hè? (Vooral duidelijk op foto van de achterkant) En nogal verweerd…

1 like

:joy: Sorry… Het was vroeg vanochtend… :joy: :rofl: :joy: :rofl:

ik ben heel blij met mijn FC classic index

3 likes