Dat is best subjectief, want wat is goed? Met de hoogste occasion waarde, laagste kosten aan onderhoud, hogere waterbestendigheid, mooist (wat ook weer subjectief is), etc?
Alle zullen kwalitatief wel in orde zijn. Het is maar wat je verder belangrijk vindt aan n horloge.
helaas is het model nergens meer te krijgen (in de zwarte kleur). Had 3 opties;
Geld terug (welke model wil ik dan? ik vind dit echt een heel mooi horloge!)
Korting op huidige horloge (niet interessant aangezien ik mij ga ergeren aan de schade :))
opsturen naar omega (duurt 4-6 weken) en zij fixen het (uiteraard kosteloos voor mij).
Ik heb voor optie 3 gekozen Dus helaas even wachten wanneer mijn horloge weer terug is.
Vraagje aan jullie nog. Ik vond hem soms iets te strak zitten en had dan aardige striemen⦠niet pijnlijk maar wel zichtbaar als ik het horloge af doe. Een halve schakel erbij zorgde ervoor dat het horloge weer te losjes zat (schuift naar voren). Ik denk dat de adjustable clasp er wel voor kan zorgen dat ie precies goed komt te zitten. Vraag aan jullie is, hebben jullie ook een afdruk bij het dragen van een stalen band? wellicht hoort dit er ook gewoon bij? ik heb altijd een leren band gedragen hiervoor.
Goede keuze die je hebt gemaakt, denk ik. Vooral bij iets hogere temperaturen zie ik ook wel een afdruk als ik mān Seamaster (of andere horloges) af doe. Verder draagt de Seamaster 41 mm (SMPc) gewoon erg fijn, toch ga ik misschien nog wel eens de verstelbare sluiting bestellen. Mijn (behoorlijk nieuwe) Seamaster is momenteel ook bij Omega om de bezel iets strakker uit te lijnen.
denk dat de afdruk minimaal zal zijn als hij iets ruimer zit. Ik ga het vragen als ik hem ophaal om dat eens te proberen (de clasp wil ik denk sowieso voor de warmere dagen)
Voor het uitlijnen van mān Seamaster bij Omega moest ik rekening houden met 8 weken, vertelden ze mij bij de Omega Service (Movements Hengelo). Wat wachttijden bij Omega betreft hoor ik over verschillende ervaringen, van soms vier weken tot 8 weken. Misschien hebben we geluk en gaat het allemaal wat sneller, zelf vindt ik het vooral belangrijk dat het goed gebeurd en daar heb ik vertrouwen in. Een tijd geleden is er een nieuwe kroonstift in een vintage Omega van mij gezet en dat was binnen ongeveer vier weken perfect in orde gemaakt.