Wat is jullie mening over Steinhart, specifiek de ocean one 39 ceramic. Lijkt me een heel mooi horloge voor niet al teveel geld. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik zou trouwens de versie zonder cyclopse kopen mocht ik over gaan tot koop. Dan is ie voor mij toch veel mooier dan met.
Ik zie ook niet goed of deze bezel gegraveerde numerals heeft… misschien dat jullie dit weten? Volgens mij de oudere versies niet en de nieuwe wel?
Bij gnomon vragen ze 40 dollar voor een versie zonder…denk dat ik dit gewoon ga doen. Heb verhalen gelezen dat mensen de bezelnummers vernaggelen. Hoe heb jij dat gedaan ?
Maar case-afwerking vond ik maar zo-zo. Als je dat vergelijkt met een eenvoudige SKX is Steinhart nergens.
Dat is dan meteen mijn advies… koop in die prijsklasse een nette SKX.
Hoor veel goede verhalen over steinhart dus of ik die uitsluit is nog niet zo zeker. Spb143 heb ik gehad was te groot/dik en dan praten we over bijna dubbele aan budget
Voor het geld is Steinhart niet slecht, heb zelf de vintage GMT gehad en lang geleden een flieger.
De GMT was echt een goed gebouwd horloge maar de afwerking van de kast was echt heel erg basic, persoonlijk vond ik dat wat tegenvallen. En de flieger had trouwens nul komma nul WR rating ook niet erg praktisch in dagelijks gebruik.