Aankoopadvies ; Steinhart Diver

Die squale is zo mooi wat je stuurde, het oranje past hier in alleen 48mm l2l is het meestal net niet bij onze polsen. Daarnaast snap ik de keuze voor zon joekel van een kroon niet. Totaal geen vintage vibe imo. Jammer

Ik heb 2 steinharts gehad en voor dat geld krijg je gewoon een prima horloge en dito uurwerk.

1 like

Even totaal iets anders, maar dat komt doordat @RLS het over oranje accenten had. Wat dacht je van een Dan Henry 1970?

Ok… heeft geen saffier glas, maar kost ook geen €500. Verder wel een heel cool horloge, imho

1 like

@LeRoyale

foto uit de oude doos, voor de beeldvorming:

Ik merk wel hoe meer foto’s ik zie van die Ferrovia, hoe meer ik die L2L, dubbele logo’s en lompe kroon lijk te vergeven. :wink:

Deze foto bijvoorbeeld lijkt me ook op een smallere pols:

1 like

is het vreemd dat ik helemaal geen klik met het merk dan henry heb ? in mijn hoofd zit dit merk onder dezelfde kap als filipo loretti of hoe heet dat merk :stuck_out_tongue: kan er helemaal naastzitten en heb nog nooit een henry vastgehad dus correct me if im wrong

1 like

ik snap goed wat je bedoelt. het ontwerp doet veel vergeten in dit geval. is echt een eyecatcher.

die op de laatste foto staat ook veel eleganter als de submariner squale

nu moet ik ook nog gaan kiezen :stuck_out_tongue:

thanks ! goed om te horen dat dit merk betrouwbaar is

1 like

Nee hoor, dat is totaal niet erg. Denk dat ze wel hoogwaardiger zijn dan de trend watches hahaha. Dan Henry is een echte vintage verzamelaar en zijn horloges zijn geïnspireerd op horloges uit zijn collectie. Dit is overigens ook de enige Dan Henry die ik leuk vind.

2 likes

trouwens voor degene die een steinhart militairy 39mm hebben; het valt me op dat het horloge redelijk hoog op de pols ligt. klopt dit ? dat zou me best eens kunnen storen :stuck_out_tongue:

Deze is wel heel mooi, ze hebben hem bij Gnomon ook in 39mm. Nu out-of-stock maar komt wel weer… echter géén engraved bezel

1 like

Die is ook heel mooi idd… snap alleen niet waarom ze de bezel niet gegraveerd😜