Aankoopadvies Steinhart GMT

Ik ben reeds een trotse bezitter van een 42mm Steinhart Ocean One Vintage Red en zou graag nog een 42mm GMT aan mijn collectie willen toevoegen. Nu hebben ze 3 mooie modellen en ik kan voor mijzelf nog geen overtuigende keuze maken tussen deze 3. Ik neig een heel klein beetje naar de Ceramic Black maar ik ben nog niet geheel overtuigd. Ik wil sowieso de jubilee band er bij, ik heb de band van de Vintage Red wat wisselen dan makkelijker maakt.

Nu ben ik heel benieuwd naar jullie keuze:

• Welke van de 3?
  • Met of zonder cyclops (optie bij Gnomon)
  • Eigen foto’s ter overtuiging zijn van harte welkom :blush:

Directe link naar mijn wishlist bij Gnomon.

Ik zeg all black. Maare hé, dat is maar mijn mening hè haha.

1 like
  • Black red
  • Blue red
  • Black

0 stemmers

Alsjeblieft

1 like

Thanks voor de poll @WatchGeek

1 like

?

1 like

All black vind ik zelf niet zo mooi.

En zouden jullie met of zonder cyclops doen.

Als je toch bij Gnomon gaat bestellen zou ik Squale overwegen ipv Steinhart.

2 likes

Ik zou een gmt chocolate op jubilee doen

Ik heb gestemd op blauw/rood. Wel de aluminium insert ipv de keramische, ziet er niet uit op zo’n klassiek model kast imo

Het aantal opties wordt dan wel kleiner.

Welke bedoel je precies?

Hier kan ik me wel in vinden!

1 like

ZONDER!

Stomme leesbaarheid verstorende, symmetrie verwoestende, ocd triggerende puisten. Het moet eens afgelopen zijn! Zeg Nee tegen die horlogogische blaren!

2 likes

Die is duidelijk hahahahhaha! Ik denk dat ik zonder ook mooier vind, maar stoor me er niet aan. Op mijn Rolex Hulk zit hij er ook op.

1 like

Ik zeg door sparen voor de tudor gmt, heeft toch iets meer eigenzinnigheid dan een steinhart homage.

5 likes

Is dat zo ?

Alu Pepsi op jubilee, is gewoon de mooiste ,:slight_smile:

1 like

Alu Pepsi op jubilee, is gewoon de mooiste ,:slight_smile:

In 42mm wel :wink:

1 like

Zonder. Die 1.5x vergroting is verwaarloosbaar en ziet niet uit zon pukkel op et glas naar mijn mening

2 likes