Hoeveel kost deze?
Zo’n 3650 na ff een snelle Google. Zit nog wel wat marge op denk ik.
Ik vind het absoluut een mooi ding maar op dit moment in mijn leven ligt 3K+ absoluut buiten mijn cost/carry-comfort curve.
En dan wordt zon horloge voorgesteld in een topic waarin iemand twijfelt in een budget tussen de 500/700 euro🤣. Even doorsparen ja😜
Heb je die ook in staal?
Bedankt voor je suggestie, maar dat is niet mijn smaak.
Het is goed bedoeld denk ik.
Ik heb eerder een enorme uitgave gedaan aan een horloge en daar wil ik het graag bij houden. Ik had een Omega Planet Ocean, Breitling SuperOcean en wat Hamiltons. Ik vond dat ik het daarna wel met een Apple Watch af kon maar het virus bleef kriebelen. Gelukkig daarna mijn droom horloge kunnen kopen. Nu een tijdje later kriebelt het nog steeds en wil ik graag wat goedkopere horloges in de collectie toevoegen zodat ik lekker af kan wisselen.
Ook erg mooi! Maar ik heb nu al een Vintage Red en wil graag een GMT aan de collectie toevoegen.
Dit model is er alleen in titanium.
Ah duidelijk dan was het toch niet zon heel gek voorstel voor dat doorsparen:wink: ik heb niet eens de mogelijkheid om echt gek te doen qua budget maar op een of andere manier kan ik ook niet helemaal relax omgaan met duurdere horloges. Bang dat er iets aankomt ofzo dus ik vindt het prima zo anyway ik denk dat steinhart heel mooi spul heeft het enige dat mij tegenhield was de straight lugs en dat ie nogal dik op de pols ligt. Misschien even rekening mee houden…
Ik wil niet meer gek doen qua budget. Ik vind de Steinhart One Vintage Red eigenlijk wel meevallen met dik om de pols liggen en straight lugs. Ik heb hem op een Zulu strap en hij draagt heel erg fijn. Maar het ok, als je smallere polsen hebt (las ik in je andere topic) dan kan ik het mij wel voorstellen.
Je moet toch ook bij Gnomon invoerrechten en BTW betalen voordat DHL aflevert in Nederland?
Ik zeg houd jezelf niet voor de gek en koop een echte!
Ja, maar ze schijnen er om bekend te staan dat ze een laag aankoop bedrag vermelden.
Echte in de zin van?
Goede bijdrage
De meeste stemmen zijn voor de zwarte versie. Ik ga er deze vakantie nog even over nadenken. Als ik hem volgende week nog steeds mooi vind dan bestel ik hem.
Weet nog niet of ik hem bij Gnomon of Steinhart zelf bestel. Gnomon heeft een voordeel dat hij met Jubilee band te leveren is en dat je hem zonder cyclops kunt bestellen. Persoonlijk stoor ik me daar niet aan.