Aankoopadvies Steinhart GMT

in het zwart is die sowieso mooist maar deze is top

Alu versie of ceramic? Wil je niet aan het twijfelen brengen maar:

4 likes

Ook zo mooi! Pffff eigenlijk wil ik gewoon een zwarte ceramic GMT en een pepsi alu GMT :sweat_smile:

(wel met Jubilee band dan)

Ik kan gelukkig nog even twijfelen. Bij Gnomon bestellen twijfel ik over. Bij Steinhart zelf bestellen kan nu wel maar ze zijn pas 10 januari terug van vakantie.

Pepsi moet wel op jub idd🤔

Succes met de keuze!

1 like

Het blijft toch een moeilijke keuze :smiley:

Ik heb Steinhart gemaild of ze een zwarte Ocean One GMT Ceramic ook op Jubilee band kunnen leveren, helaas doen ze dat niet. Je kunt hem als losse accessoire bestellen maar dat vind ik eigenlijk een beetje zonde.

Nu twijfel ik weer, Black Ceramic met losse Jubilee band, Pepsi Alu met Jubilee band of gewoon (heel wat anders) de All Black.

Zwart rood en dat zeg ik niet enkel omdat een goede vriend er momenteel eentje op marktplaats heeft staan.

De Pepsi, Aluminum bezel en op jubilee is toch wel een plaatje hoor. Heb deze sinds 2020 en geen moment spijt van gehad.

@Marco_V ik heb hem gezien maar vind de Pepsi dan toch een stuk mooier.

@Peroni is dat de 42mm?

Nee, dit is de 39mm.
Lijkt misschien groter vanwege mijn baby polsen

Dan lijkt hij inderdaad groot. Ik moet echt wel 42mm hebben voor mijn polsen. Het nu de Vintage Red op een Zulu strap, erg happy mee.

Ik werd eigenlijk enthousiast van de GMT om dit plaatje:

Ik zou voor de voorgestelde Squale gaan (want geen Mercedes wijzers) en dan de zwarte (want geen Pepsi)

2 likes

Ik vind die Mercedes wijzers wel geslaagd eerlijk gezegd.

Ik ga er nog even een nachtje over slapen en dan hak ik morgen de knoop door tussen de Black Ceramic of de Pepsi.

3 likes

Ik las in een ander topic dat het de black ceramic is geworden :blush:
Alvast veel plezier ermee :+1:t4:

Ja klopt, ik ben van mijn eerste gevoel uitgegaan en daarom de black ceramic besteld.

Bedankt :blush: