Aankoopadvies tussen €500 en €1000

Kijk dit dan! Ik vind het prachtig.

Zie dat deze zojuist al onder voorbehoud is verkocht.

Ok, smaken verschillen ik vind het niet om aan te gluren :scream: die afgekapte 12 ook pure horror.

3 likes

Niemand vind het mooi. Ik chargeer wat, maar ikzelf ben zeker iemand die het niet mooi vind. Voor mij ziet het er goedkoop, druk en gimmicky uit.

Ik wil rustige en goed afleesbare wijzerplaten zien, en als ik het uurwerk wil zien tikken is een zichtbodem een uitkomst. :slight_smile:

Nu kun je je afvragen of ik representatief ben, maar ik denk dat ik zeker tot een meerderheid behoor. Wat @Ruud ook al aangeeft.

@Ruud en ik zijn het vaak oneens, maar dit keer roerend eens. Dat is een veeg teken. :slight_smile:

Dit is wel deels waar, als newbie was ik gek op open-heart, hoe meer inkijk hoe beter dacht ik !

Nou weet ik een ‘good ol cleavage’ nog steeds wel te waarderen begrijp me niet verkeerd, maar niet op de plaat van een horloge… Ja smaken verschillen, maar smaken kunnen ook veranderen naar mate van tijd en ervaring… je gaat het op een dag afschuwelijk vinden believe me :wink:

Vind ik deze geiniger.

Die je daar laat zien is nogal… eh, kaal. De huidige pointer dates doen het beter voor me.

Maar, eerlijk is eerlijk, slechte Oris is nog steeds goeie Oris. :slight_smile:

Hmmm. Kijk nog eens naar die ik linkte uit het blauwe gedeelte.

Toegegeven, @Royh maakt geen goeie foto’s, maar je kunt 'm blijkbaar een bod doen. Hij staat al een tijdje te koop. Niet dat ik lowballing voorstel, maar praten kan altijd. Toch?

Da’s gewoon tof.

Bij goeie cleavage zit jij ook niet naar een kloppend hart te kijken. Daar zit vanalles voor, Henk, da witte gij ook. :+1:

2 likes

:joy: :joy: goeie fa2 wel. Kom serieus niet meer bij.

Dat altijd los van horloges

Ik vind zelf dat rosegoud, in combinatie met zilver/steel wat minder. Maar nog steeds een mooie klok.

Dan toch 100 keer liever die van Jaap.

1 like

Heb ik die gemist?

Ik probeer binnen het budget van de vraagsteller te blijven. Deze kwam ook voorbij, de Movember editie:

Ook erg tof, maar 200 boven budget.

1 like

Volgens mij valt het wel mee, hoe vaak we het oneens zijn op gebied van horloges.

Het is ook een beetje een wat traditionelere, wellicht een tikje degelijke uitvoering.

Zeker ik zou alleen eerder een lichte dial nemen.

Over die € 50 is misschien met Jaap wel te onderhandelen. De versie die jij aandraagt ga ik hoogstwaarschijnlijk erven dus dat is voor mij een kwestie van tijd… :grimacing:

Hopelijk veel tijd? Maar goed, geeft wel aan dat die witte Oris een beetje een ouwe mannen horloge is :stuck_out_tongue:

1 like

Dat hoop ik ook vind hem ketslelijk :see_no_evil: en die ouwe mag er ook nog wel een tijdje zijn. :joy:

1 like

Wat is mis met mijn foto kwaliteiten! Gewone zakelijk voor de verkoop… :slight_smile:

1 like

Dit mag ook hoor. Is wel te koop zonder plant.

2 likes

:joy: :joy:

Overigens staat mijn Open Heart ook te koop! (Zonder plant ook)

1 like