Aankoopadvies tussen €500 en €1000

Hopelijk veel tijd? Maar goed, geeft wel aan dat die witte Oris een beetje een ouwe mannen horloge is :stuck_out_tongue:

1 like

Dat hoop ik ook vind hem ketslelijk :see_no_evil: en die ouwe mag er ook nog wel een tijdje zijn. :joy:

1 like

Wat is mis met mijn foto kwaliteiten! Gewone zakelijk voor de verkoop… :slight_smile:

1 like

Dit mag ook hoor. Is wel te koop zonder plant.

2 likes

:joy: :joy:

Overigens staat mijn Open Heart ook te koop! (Zonder plant ook)

1 like

Je aanbod valt wel mooi samen met mijn wensen. Wat nou als ik de plant erbij wil? :joy:

Ok ok valt over te praten

Je bent helaas net te laat voor deze;

Dat zou mijn keuze zijn geweest in deze prijsklasse.

Automaat, dressy te dragen en het is een moderne Omega met betrouwbaar (Eta) uurwerk. Zet 'm op staal voor de meer casual look of zet 'm op leer voor koffie in de boardroom.

Ze komen regelmatig voorbij mocht dit wat zijn voor je.

2 likes

Smaakvolle keuze! Proficiat aan je moeder.

Heb 'm zelf ook 2 keer gehad, één keer in zwart en één keer zoals jij hem hebt gekocht.

Zo jammer dat Omega niet meer van dit soort huzarenstukjes maakt.

(Oris 65)

1 like

Dit? Spreekt mij iig erg aan.

1 like

Ik kan deze aanbevelen. 40mm, plm 650.-

3 likes

Erg mooi inderdaad, had ik nog niet naar gekeken eerlijk gezegd. Ik vind hun chronografen met rode reset/stop knop ook altijd mooi.

2 likes

Ik vind hem erg mooi, maar het horloge spreekt me niet zo aan op de manier waarop die Oris pointer date dat doet.

1 like
1 like

Die is wel mooi.

Ik had zelf deze op het oog.

1 like

Na een beetje doorzoeken ben ik deze tegengekomen die ik ook wel mooi vind. De Oris Artix pointer moon-date

1 like

Sinn 556👌 Met blauwe plaat

1 like

Dezelfde als bij Jaap staat maar dan duurder en een privé verkoop uit het buitenland. Lijkt mij dus minder interessant.

1 like