Aankoopadvies: waardevaste 3 watch collection tot 5000 euro

Andere vriendin zoeken. Je doet met jouw geld wat jij wilt. Als zij dat niet snapt is nú de tijd om uit te stappen. Dit advies gaat je meer geld opleveren dan een Tudor.

5 likes

Zo flauw en toch moest ik lachen :joy:

Echt niet. BB58 gebruikt kopen is een goede.

1 like

Waarom niet voor alleen die air king gaan ipv 3 anderen? Zou persoonlijk liever dat ene top horloge dragen dan 3 horloges die de strijd enkel winnen omdat je een AK niet kon verantwoorden. En die schrijft nog het minst af ook, dus mocht je na verloop van tijd toch op 3 horloges over willen stappen kun je 'm gewoon verpatsen.

1 like

Gewoon voor Rolex gaan als het waardevast zijn van belang is.

1 like

Hij noemde een Black Bay Blue. Das die grote dikkert in het blauw…

1 like

Hier sta ik achter.

Die van mij haalt ze gewoon voor mij op.

Ze heeft natuurlijk ook geen zin om weer gestompt te worden met een paar sinaasappels in een lange kerstsok :sunglasses:. Dat was een grapje, het zijn mandarijnen.

Iedereen doet het in een relatie op de eigen manier, maar het vertrouwen hoort overal hetzelfde te zijn. Als jij je eigen geld uit wil geven, so be it.

16 likes

Topic starter doet het op zijn vriendin’s manier :frowning:

2 likes

Waardevast

Dan:

Rolex

Je noemt mooie horloges, maar als het je pijn doet hier enkele honderden euro’s op te ‘verliezen’, zou ik mijn budget gewoon verlagen zodat de afschrijving minder pijn doet en dus een horloge van 300-500e kopen.

1 like

Behalve de tip van Han om je vriendin te slaan met een sok met mandarijnen heb ik er ook wel 1.

Rolex 16234 met blauwe plaat. Daar heb ik al een bod op die hoger is dan de aanschafprijs.
Seiko SKX, die krengen worden ook steeds duurder.
Hou je nog een paar 100 over voor iets anders.
Plaatje ter illustratie.

3 likes

Excuses. Moet er nog altijd aan wennen dat er ook een BB 58 Blue is tegenwoordig. Jij bedoeld @ TS de normale.

In dit geval. Alle in je lijst ga niet waardevast zijn.

En kopen wat je leuk vind. Bedoel als je de explorer leuk vind wanneer kun je dat wel verantwoorden dan aan je vriendin?

1 like

Haalt diep adem… PFFFFFFFFFFFFF NOOIT. Oke, misschien af en toe. Maar dan is het gewoon een goed idee.

Nu niet.

1 like

Ik zou op chrono naar mooie iwc en jlc horloges kijken. Denk dat je dan behoorlijk goed zit.

2 likes

Hier was ik al bang voor, ik denk dat ik toch maar doorspaar voor de explorer of een tudor aanschaf en voor de rest zoals het hier zo mooi omschreven wordt zal bukken als een vent :wink:

3 likes

Tip, koop horloges tweedehands. Die hebben de eerste tik al gehad en zakken daarna een stuk minder snel. Die zijn dus best waardevast…

Plaatje voor de smaak.

5 likes

sta je open voor tweedehands? dan is de eerste afschriiving voor iemand anders zijn rekening geweest. waardevast is een mooi streven, maar genieten is mooier

2 likes

Klopt, mijn horloges heb ik gekocht bij een AD.

Overigens snap ik jouw reactie niet helemaal aangezien TS zei:

Gewoon overgelezen. Mijn fout

Ach, de eerste paar keer kan misschien wat pijn doen…Daarna wordt het steeds lekkerder :sunglasses:

Jongens, als er een vonclusie uitrolt, zou iemand mij dan even kunnen berichten?
Ik hoop niet dat iedereen het horloge wat als ‘waardevast’ word gezien wil kopen, anders krijg je van die vervelende wachtlijsten.

Oh wacht…

1 like