Ik vind Panerai mooi hoor! Alleen niet wat ik kan kopen met m’n budget op dit moment. .
Hallo allemaal!
Ik heb dit weekend nog eens rustig nagedacht.
- De GS. Super mooi horloge maar eigenlijk vind ik de GMT met de creamy dial mooier dan de zilveren dial. Daarnaast heb ik toch wat twijfels bij het horloge met het verzopen papierwerk en een niet ingevulde garantiekaart.
- De Omega Railmaster. Ik blijf het een gaaf horloge vinden maar er is toch veel twijfel of ik deze langer dan 6 maanden leuk ga vinden. Stiekem is het aanbod vrij groot op de secundaire markt, ook als je naar de andere dial options gaat kijken. De zilveren dial is bijv al rond de 3k beschikbaar met de bracelet.
- De Nomos vind ik gaaf. Ben ook fan van het merk en de DUW uurwerken. Ik denk echter dat dit ook geen blijver is. Zou de competitie aan moeten gaan met de LLD en dat gun ik ze beide niet.
Daarnaast nog een Panerai PAM 01294 gevonden op Chrono voor 4.2K, full set bij een particuliere verkoper. Gaaf horloge in full set maar aan het eind van de dag mis ik de kennis om een echte Panerai en een (super)clone uitelkaar te halen. Deze durf ik niet aan.
Dan blijft er aan opties weinig over en mezelf kennende is het beter om dan even een stapje terug te doen ipv kopen voor het kopen. Het enige gevaar is dan dat ik ga snacken maar laten we maar eens proberen om wat discipline te tonen.
Dank allemaal! Mocht er weer meer harde cash in het potje zitten kom ik hier weer op terug!
Fijne maandag!
Jeetje, wat een wijsheid. Ontroerend gewoon. Je bent een voorbeeld voor velen.
Nu TS overslaat… Dit is dezelfde verkoper op ebay
Doe er je voordeel mee
@Pjotr Goede keuze. 3K is best duur voor net niet. Lekker doorsparen en bij 4 of 5 weer verder kijken. Naar die Panarai met groene wijzerplaat in het blauw hier bijvoorbeeld. Die is best nice.
Haha, de reden waarom ik die PAM01294 nog even ben gaan uitlopen op Chrono. Maar die groene is .
Ik heb wel een paar berichten met 'm gewisseld op chrono. Geen reden om aan 'm te twijfelen mochten er hier andere zijn die willen happen.
Lijkt wel een gezonde snack.
Beetje kleur in de collectie
Klinkt heel verstandig. Ik ga jouw voorbeeld volgen. Succes met het opbrengen van de discipline
Zie nu pas de post over de UG. Weg discipline
Gefeliciteerd met je mooie NA. Verrassende wending
Dit wordt moeilijk, zo helemaal alleen….
Sorry! Maar deze breekt de bank niet dus het voelt nog steeds alsof ik op dieet ben