Kijkende naar wat er al in de box zit, zou ik voor de GS gaan, als ik je vraag beantwoord, echter mijn persoonlijke voorkeur zou zijn om 2 a 3 omega’s (duiker en chronograph) uit de collectie te halen en er een mooie volledig gouden aan toe te voegen. De Cartier Santos goud/staal zou in mijn beleving ook een mooie aanvulling zijn.
Als ik zie wat je hebt zou zonder enige twijfel de Dumont t zijn als aanvulling.
Enerzijds echt wat anders en tegelijk nog steeds wat spannends om je pols!
Hoogstens doet dit me voor je twijfelen. Deed je hem eruit voor t flipperen?
Iets met goud, netjes op leer, zonder datum, naar mijn mening dress watch dat je niet vaak tegenkomt is een Cellini.
Foto van de intetnet.
Ok net gelezen goud niet jouw ding…misschien wit goud? Zullen wel te vinden zijn.
Dit is de SBGW235, de 305 is met zilveren plaat.
Verder wel eens dat GS de beste optie is. Cartier is ook mooi maar dan wel in goud. Een beetje goud zou ook ook niet misstaan in je collectie trouwens!
Als ik zo kijk naar je huidige collectie zou ik zeker voor de GS gaan…al heb ik zelf een erg groot zwak voor Seiko ![]()
Kwestie van ordinair flipperen ja.
Originele rolex, dat wel, maar ook ander budget en voor mij toch wat te net.
Alles eruit en een Patek aanschaffen. Je kan er toch maar 1 tegelijk om
Een Cartier (de Dumont die je liet zien is sowieso een goede optie) of de Grand Seiko. En vergeet niet dat een Cartier echt bij elke gelegenheid of outfit gedragen kan worden.