Aanwinst : Rolex Explorer

Horloges zijn altijd in beweging. Sommige blijven maar de meeste gaan.
Heb nog even getwijfeld om mijn sub in te ruilen voor een 116600… Maar die pogingen weden gestaakt doordat die horloges behoorlijk snel verkocht worden en ik simpelweg 2x achter het net heb gevist.

Altijd zoekende kwam ik op deze , in originele staat verkerende Explorer II. Polar wit. Lekker toepasselijk op dit moment. Horloge is Nederlands geleverd compleet met alles erop en eraan. Nooit gepolijst. Gewoon een eerlijk gebruikt horloge.

Altijd al een Explorer willen hebben. Eerste indruk is positief. Beter dan op de foto. Gewoon een echte Rolex met ook het echte Rolex gevoel.

En ja… Een datum. Die heeft mij sub niet. En dat mis ik toch wel een beetje tijdens mijn dagelijkse werk. Daarom denk ik ook dat deze Explorer wel een tijdje blijft. Goed gevoel. Lekker compleet…

Vanochtend binnengekregen… Even gepast. De maat was goed. Lekker makkelijk. Gelijk alles uit elkaar getrokken. Band in het ultrasoonbadje gemikt. Alle gaatjes ff schoongemaakt. Met een tandenborstel even alles afgeschrobd zodat ie weer fris en fruitig ruikt.

Had mijn goede camera niet bij… Dus maar snel even wat iphono-fototjes gemaakt die ik jullie niet wil weerhouden.

Bedankt voor het kijken !

26 likes

Mooi man!!

Eén van de mooiere rolexen in mijn ogen. :smile:

geweldig mooie klok! die komt er bij mij ook ooit

Proficiat, een mooie complete set.
Ben wel benieuwd hoe lang hij in je bezit blijft.

1 like

Van Harte! Ziet er goed uit. Veel draagplezier!

Hier ook nog maar een keer: gefeliciteerd! Mooi horloge, mooie set. De mijne gaat nauwelijks nog van de pols:

2 likes

Congrats!! Erg mooi horloge. :smile: Zag 'm al voorbij komen in de topic "wat dragen we vandaag"
Veel plezier ermee!

Proficiat! Mooie aanwinst!

Proficiat met je tweede Lex! Zou het dan echt waar zijn dat 't niet bij eentje blijft?? :grin:

Prachtig! Mooie foto’s ook. Eén van de weinige Rolexen die ik ooit graag zou bezitten.

Prachtig horloge en zeker deze met de solid end links :+1:
Geniet ervan

Van harte met deze mooie aanwinst, zeker één van de mooiste Rolexen.

Prachtig! Mij deed de zwarte uiteindelijk iets meer, maar ook in wit een topper.

Ik heb er ook voor gekozen omdat je een sub (prachtig overigens) erg veel ziet, en een Explorer II veel minder.

Daarbij vind ik de 16570 versie veel mooier qua verhoudingen en maat dan de laatste versie.

Dan heb je ook nog een versie met lug holes…helemaal af!

De groeten van z’n broer dan maar…

2 likes

Lug holes zijn lekker retro.
Vind de polar uitvoering juist weer lekker. Zeker om af te wisselen met een sub.

Denk dat ik hem veel ga dragen…

Dacht ik ook toen ik er eentje had, een paar weken later was ik er zat van en weer verkocht.
Hoe dan ook, veel plezier ermee :thumbsup:

Mooie Polar hoor, vind hem ook zo lekker clean, top!
Heel veel plezier ervan !!

Mooie aanwinst hoor gefeliciteerd .

Heel mooi, gefeliciteerd!

Mooi hoor :+1:

Mooi mooi, geniet er van.