Iedereen blij:muscle:
Fantastisch! Dan de volgende keer maar fatsoenlijk voorstellen. Al kan ik dan helaas geen wachtende vrouw korting krijgen…
Blancpain Villeret gekocht, met doos en papieren. Voor heel wat minder dan Chrono24, dus ik ben blij. Aantal BP’s waren op één hand te tellen.
Gaat ze niet meer mee ?
Wauw! Mooie vondst.
Oef, super vondst. Nu heb ik al meteen spijt dat ik er niet was De kleuren op de chrono doen me denken aan die “yachting” modellen. Wat zit er in qua binnenwerk?
Kan je nooit genoeg van hebben
Tof ding
Helaas de West End Watch co en de kast horen helaas niet bij elkaar. Serie nummer kast is voor een 21 jewel met kroon op 4 en dit is een 17 jewel uurwerk met plaat en kroon op 3.
Maar ik heb al een potentiële kast gevonden op eBay. Uit Mumbai….
Wel even de maten van die plaat gevraagd en en diameter van de binnenkant.
Niet gelijk de volgende keer. En voor haar intree kan ik 2 grabbeltonnen meenemen
Ik denk een Valjoux 7734, dit nummer staat op uurwerk. Merk Nerlex is mij verder onbekend. Weinig over te vinden. Volgens Mikrolisk van Etablissement M. Lerner uit Parijs tussen 1940 en 1960.

Ik denk een Valjoux 7734, dit nummer staat op uurwerk. Merk Nerlex is mij verder onbekend. Weinig over te vinden. Volgens Mikrolisk van Etablissement M. Lerner uit Parijs tussen 1940 en 1960.
Mooi, obscuur en kwaliteitsbinnenwerk, my favourite combo. Hoofdvogel geschoten! Tof hoor. En helemaal als die goed werkt natuurlijk.

drukte kon je niet om de muffe oude jassenlucht heen.
Ik had nog extra AXE gespoten en David Beckham opgedaan. Heeft toch niet geholpen. Gelukkig heb ik mijn schoenen geïmpregneerd en zouden water/urine afstotend moeten zijn.

Gelukkig heb ik mijn schoenen geïmpregneerd en zouden water/urine afstotend moeten zijn.
Misschien gevlucht voor hun vrouw?
Mooie koop en ik weet uit ervaring dat deze “lekker” draagt. Succes:+1:
Ah wat leuk! Die stond bij dezelfde verkoper.
Weer eens heel iets anders dan de polshorloges die ik normaal verzamel
Ik had naast een ruildeal met een hf lid een aantal horloges meegenomen die weg mochten. Het plan was zonder geld alles wat ik niet wilde gewoon proberen te ruilen
Eerst vond ik de skydiver met een strakke wijzerplaat. Daarna vond ik het horloge wat voor mij een grail watch was.
De nivada depthmaster is opzichzelf al vrij zeldzaam, zeker in goede staat. Maar deze wijzerplaat combi is echt bizar zeldzaam en net het exemplaar dat ik zocht.
Een paar weken geleden had ik er eentje gezien bij een Nederlandse verzamelaar. Deze gaf aan dat hij al verkocht was lang geleden.
Het grappige was dat ik deze verzamelaar tegenkwam op de rikketik en herkende aan zijn horloge . Naja toen nog even gepraat over dat horloge en dat ik het zo jammer vond dat hij weg was. Loop ik naar de uitgang zie ik dat ding ineens liggen bij een verkoper!
Ook nog wat tropicjes gescoord voor bij de voorraad
En de twee divers samen
Ik heb ook nog een 2e jenny yachting geruild maar hier even geen foto van
Dat is een mooie score!
Ik ben uiteindelijk niet geweest vandaag. Wellicht ga ik de volgende keer wel weer.
Ik was ook verhinderd, moest lunchen in Parkheuvel.
Ja echt afzien. Was een verlaat verjaarscadeau van een wat oudere platonische vriendin.
We droegen allebei een JLC, verschil is wel dat zij er 6 heeft of zo.
On topic, enkele mooie aanwinsten zag ik voorbij komen! Toch zou ik niet snel veel geld op deze beurs (durven) uitgeven. Is echt lang terug dat ik er iets daadwerkelijk kocht, en dat was een bandje…