Wat een verschil met het aantal bezoekers t.o.v. de vorige beurs. Een rij vanaf de ingang voor de entree kaartjes. Hoop bezoekers uit het oostblok trouwens.
Wat een mooie aanwinst die Aquastar. Veel plezier ermee.
Vorige x waren de prijzen beter, maar was het aanbod minder breed.
Aan het tempo dat ik dingen bijeenhark kan ik volgende editie misschien beter gewoon zelf een tafeltje reserveren daar.
Al is het risico groot dat ik meer terug meeneem dan ik verkocht.
Vet.
Juist toen las ik ook over de hoge prijzen
Daarom ging ik ook tegenover je zitten Bill, je weet maar nooit,voor je het weet gaat Bill met je gebit aan de slag
Jammer dat ik je gemist heb Marco, hoorde van Lex dat je er ook was. Heb gezocht naar een man in een pinquin pak, nergens te bekennen Ook naar iedereen zijn/haar schoenen gekeken maar ook zo herkende ik je niet
Lekker boeien toch Petra, zag dat je er heel blij mee was
Jij had de jackpot vandaag, mooi die Blancpain. Niks chrono, gewoon Rikketik en een beetje mazzel, plaatje van een horloge
Nu snap ik waarom we met alle raampjes open in de auto naar Rikketik gingen, dacht dat je het warm had
Ik had vandaag echt een top dag, zie heel wat bekende namen hier die er waren maar kon er geen gezicht bij plaatsen, op Bill, Lex en Petra na dan. Was echt gezellig samen een bakkie doen. Jammer dat ik Sisinnio niet ben tegen gekomen maar ja het was echt druk vandaag. En voor weinig toch nog 2 new old stock horloges gekocht, ja kon natuurlijk niet met niets thuis komen
Ik zag op Instagram dat de familie Hofmeijer een stand had, niemand een nos enicar gescoord?
Wow, die Nivada
Alleen al om de topics hier hoop ik dat de rikketik nog vele jaren door gaat!
Jaa ben er mega blij mee
Alleen de wijzer nog laten relumen bij een expert
Geen slechte prijs denk ik overigens. Cool ding
Echt heel cool.
Prachtige aanwinsten
Dankje😎
Zelfde horloge twee keer gzien bij De Rikketik, deze en vorige editie…niche market met die enorm maat, aparte vorm en oranje kleur
Gisteren was geen slechte dag…
Een paar NOS Omega Seamaster Quartz cal 1342, een staal en de andere TT
Een 18kt rose goud Omega Seamaster Calender 2849 met cal. 503, deze met zeldzame Deluxe 18kt en onyx ‘pinstripe’ wijzerplaat
Een kleine horlogemakers kast, een Omega onderdelen doos en een stuk of 8 vintage banden
Duur dagje wel.
Die heeft veel weg van de huidige Omega Globemaster. Of beter gezegd; de huidige Omega Globemaster heeft veel weg van de jouw getoonde Seamster-modellen Interessant om te zien!
Mooie vondsten zeg. Met zoveel cash op zak de Rikketik op, jij durft!!