Vanmorgen heb ik mijn Omega Dynamic chrono opgehaald nadat deze een volledige servicebeurt heeft gekregen.
Uiteraard ben ik heel blij dat ik hem weer terug heb.
Echter, je kijkt dan nóg net iets vaker naar je horloge en toen vielen er twee dingen op.
De secondewijzer van de chrono lijkt net niet op 0 te resetten, maar op 59,5 en er lijkt een stofje of een beschadiging te zitten op de uiterste rand van de wijzerplaat tussen 33 en 34. Zie de foto:
Zoals jullie zien behoorlijk vergroot. Zijn dit zaken die binnen de normale toleranties vallen en moet ik ze accepteren of moet ik toch even terug? Ik heb twee jaar garantie op de service.
Dank voor eventuele adviezen vast!
59,5? Reset volgens mij zo goed als op 60? misschien 59,95
Die beschadiging zie ik wel.
Als het je stoort zou ik teruggaan, ik zelf zou dit denk ik niet doen
Het is heel moeilijk dit goed te krijgen. Maar het moet gewoon wel, dit is slordig. Kost mij soms 4 pogingen tijdens het opdrukken van die wijzer, maar ik stoor me er waarschijnlijk net zo snel aan als jij.
Tijdens het plaatsen gaat-ie altijd, behalve naar beneden, iets naar links of rechts. Is gewoon zo… Dat moet je in je voordeel laten werken, en 'm er net-niet perfect boven zetten; en dan de opdruk-stift net een beetje de goede kant op draaien tijdens het opdrukken. Is deels geluk of dat ook perfect uitpakt.
Ik kan mij ook altijd irriteren aan dit soort details en zou ook teruggaan. Gewoon lachend zeggen dst jezelf ook wel weet dat je een mierenn***** bent maar dat je je eraan gaat irriteren
Tsja… het stoort mij niet echt eigenlijk… dat je horloge weer een keer los moet vind ik ook geen echt voordeel eigenlijk…
Ik zou het erbij laten… but hey, that’s me