Teruggaan inderdaad, vooral als het je stoort.
Anders blijf je er naar kijken is mijn ervaring
Het feit dat je de moeite doet om het hier te vragen zeg genoeg. Terug!
Terwijl ik dit lees, bedenk ik me hoe het er uit zou zien wanneer jouw horloge - gezwaffelt door alle mannelijke medewerkers- rond door het atelier zou gaan…
Ik krijg te veel freaky filmpjes via de app
Dit laat je nooit meer los. Terug ermee. Ik vind het ook best wel een tikje slordig als ik het zo zie…
Die krijg je niet van mij, voor de duidelijkheid. Het is hoofdpulp.
Maar als jij ooit een horloge van mij koopt Robert…zoek ik de dikste meid op die ik ken en haal ik hem door haar naad heen voordat ik naar de Primera ga. Zo eentje die gegarandeerd puistjes tussen haar billen heeft.
Sorry @GBJ, het is weer vrijdag!
Eens je het één keer hebt gezien, zie je niets anders meer. Teruggaan of je gaat je de komende jaren enkel aan ergeren
Deze post geld zeker voor het geblurrede deel erboven
Ik ben ook een mierenn☆☆☆☆r. Zou me er mateloos aan ergeren. Terug dus, doosje Merci mee idd. Laat even weten hoe dit verder afloopt.
Ik begreep dat je ook 50 euro korting kan vragen als compensatie😎
Voel je niet bezwaard terug te gaan, voor een bekwame horlogemaker zijn dit ook relatief eenvoudige werkzaamheden.
Het blijft handwerk, en het blijven gebruiksvoorwerpen. Dit hoort mijns inziens bij de charme van onze hobby, het niet-perfecte. Net als een mechanisch uurwerk meer afwijkt dan een quartz, en een schilderij minder accuraat is dan een foto. Ook bij service kun je sporen van handwerk tegenkomen. Ook bij mij heeft dit een grens; als het echt te gek is ga ik ook terug. Maar daar valt dit bij mij beslist niet onder.
Als je hem wilt gaan verkopen is het natuurlijk een heel ander verhaal…
pesiessss…
Want wat is de helft van 0,05 en dan daar weer de helft van en dan en dan…enz…
Maarrrrrrrrrrrrrrr, in dit geval is het pijnlijk zichtbaar.
Kan me niet voorstellen dat die horlogemaker dit niet gezien heeft.
Als vakman moet je dit even corrigeren.
Dus terug gaan.
Lijkt mij geen punt.
Pijnlijk zichtbaar… die stopwatchseconde eindigt toch gewoon ‘in het gele’…? Waar hebben we het over
En dat stofje… tsja…
Ben het met je eens.
Maar goed, als je een mieren… bent…
Ik weet het niet, ik zou terug gaan.
Als je daar echt beter van kan slapen.
Heb ook een chrono die niet op de 10de mm is.
Versier ik daar door minder leuke madamekes?
Neu
Bovendien, welke rechtgeaarde rouwdouwer gaat met een
loep naar z’n klokkie kijken?
Tis geen Patek
Ik zou ook teruggaan als het me niet aanstond. Dus dat moet de TS zelf bepalen. Maar dit zou voor mij geen probleem zijn. Dus zou ik - als rechtgeaarde roudouwer - niet teruggaan
Maak er een poll van…
Die bandjes die je erop draagt zijn al reden genoeg om nooit iets van je te kopen…
Ik was ook niet van plan om ooit iets aan je te verkopen zuurpruim. Hou jij het maar bij uitgedroogde wafelbandjes
Ik weet dat dit aan mij ligt, maar ik moest opnieuw een leesbril erbij pakken en toen zag ik het nog niet. Ik ben duidelijk nog maar een amateur in deze hobby waarin je na verloop van tijd steeds gevoeliger wordt voor piepkleine details.
Dus nee, ik zou er niet meer teruggaan omdat me dat teveel moeite zijn voor die kennelijke imperfecties.
Dit dus, of je je eraan stoort staat los van het feit dat goed moet zijn.
Het is gewoon onacceptabel en je MOET terug, het was niet gratis namelijk.