Moeten geldt voor poepen en belasting betalen.
Ik zou denk ik wel even terug gaan.
Moeten geldt voor poepen en belasting betalen.
Ik zou denk ik wel even terug gaan.
niet acceptabel
Het feit dat je dit topic hebt gemaakt is natuurlijk al het antwoord. Je stoort je er voldoende aan om een topic te openen dus terug gaan.
Vlaggetje voor “zuurpruim” (welnee)!
Tja… als het je stoort terug gaan. Lijkt overigens niet eens aan het opzetten te liggen maar de wijzer is iets krom/verbogen (kan ook aan de foto liggen). Is makkelijk te corrigeren.
Ik zou dit echt gewoon laten zitten.
U is horlogemaker?
Lijkt alsof er een stukje van de wijzerplaat is afgebroken…
De passie voor kwaliteit die veel horloge liefhebbers hebben. En de vaak geleverde kwaliteit. Is een veel terug komend probleem.
Wat voor ons iets kostbaars en geliefds is. Daar is het vaak bij de winkelier of reparateur. Een uit vele honderden / duizenden. Wat ergens ook wel weer te begrijpen is.
En dan toch denk ik. Wat is er zo moeilijk om na een reparatie of voor verzending even een goed QC uit te voeren. Even met een 5x Loop er overheen. Iedere liefhebber zou sowieso GEEN 10x Loop in huis moeten hebben je maakt jezelf zo ongelukkig daarmee.
Dat had je mogen doen als ik je accuzuur_jeroen had genoemd!
Ja hoor.
Zo is het exact. Ik word ook steeds kritischer merk ik.
Voor iemand die de hele dag met banden bezig is maak je gewoon nogal ‘aparte’ keuzes… compensatiedramg wellicht. Geeft niks! ️
Terug…terug…dit blijft je storen!
Zeker terug gaan, want het stoort je nu al. Zo’n servicebeurt zal niet goedkoop zijn geweest en dan mag je (zeker van Omega) een perfect resultaat verwachten. Op zich wel bijzonder, want de horlogemaker gebruikt toch wel een loep bij het plaatsen van de wijzers? Aan de andere kant, mogelijk dat het wel goed heeft gezeten bij aflevering, maar bij het gebruik en terugzetten van de chrono net een fractie verschoven.
Die hoor ik vaker.
Dat was me bekend!
Dat zou inderdaad kunnen. Het viel me bij het ophalen inderdaad niet op, maar pas nadat ik de chrono gebruikt en gereset had.
Het zou mij ook storen hoor. Ik zie dat ook niet als mierenneukerij of overdreven. Natuurlijk zijn er mensen die het weinig tot niks kunnen schelen. Dat zijn overdreven gemakkelijke types