Ik zou terug gaan.
En wat betreft de twee heren die hier constant naar elkaar toe zeiken: stuur lekker elkaar een berichtje via de mail. Van maandag tot en met vrijdag heb ik al met puberaal gedrag te maken in het VO in Adam-West.
Ik zou terug gaan.
En wat betreft de twee heren die hier constant naar elkaar toe zeiken: stuur lekker elkaar een berichtje via de mail. Van maandag tot en met vrijdag heb ik al met puberaal gedrag te maken in het VO in Adam-West.
Ik denk niet dat mensen op het internet daar echt rekening mee gaan houden…
Ik ben geneigd om deze Omega als bijna vintage te beschouwen (is toch minimaal 20 jaar oud of is dit een latere versie?) en vind die zeer minimale afwijking vd chronowijzer dan totaal niet storend. Zie je dit als een (vrijwel) nieuw horloge, dan begrijp ik eerder dat je perfectie wil.
Van dat stofje denk ik overigens ook dat dit een kleine lakbeschadiging is…
Als het jou stoort, moet je gewoon teruggaan. Anders blijft het knagen. Alleen wat al eerder gezegd is: de secondewijzer van de chrono staat toch nagenoeg op 60? 59,5 is echt nog een stuk terug… of kijken we niet goed?
Het is echt heel lastig op de foto te krijgen. Maar in het echt is het wel duidelijker.
Iedereen dank voor de reacties! (Ja, ook de acneïforme billenbipsreactie van @HanDavinci op de vrijdagavond )
Ik ga inderdaad terug denk ik, maar heb op zijn vroegst volgende week tijd. Dus heb ik mooi een week de tijd om te ervaren of het me in dagelijks gebruik voldoende ergert om dat volgende week ook daadwerkelijk te doen (ik weet bijna zeker van wel…)
Wordt vervolgd!
Die minutenregisterwijzer mag ook een tweede poging krijgen. Mag een (paar?) honderdste mm naar links.
Is wel echt zo.
Update:
Gisteren gebeld, vandaag teruggegaan en binnen tien minuten werd ter plekke het euvel verholpen.
Erg tevreden over hoe Wesselink en Vreeker het heeft opgepakt.
Men had er alle begrip voor dat ik terug kwam.
https://www.horlogeforum.nl/t/wesselink-en-vreeker/73047/46?u=gbj
Zo makkelijk kan het zijn he
En nu niet meer aan de chrono zitten he
Was het stofje ook makkelijk te verwijderen?
Hij is er maar even mee bezig geweest, en bevestigde dat het een stofje was. (Ik was zelf nog even bang voor een beschadiging)
Zal dus inderdaad gewoon “los” hebben gezeten.
Groot gelijk dat je bent terug gegaan. Ook bij de gerenommeerde adressen kan wat mis gaan blijkt maar weer eens. De kracht van zo’n bedrijf zit dan ik hoe men het oplost. In dit geval uitstekend, zo begrijp ik.
Voor nu: aan de kant met de Rolexen en dragen maar weer!
Mooi man!
Krijgen we nog een plaatje ná?
Vóór hebben we gezien, anders kunnen wij niet meer slapen hè…
…en misschien zien we nog andere stofjes, mankementen etc
Hi,
Wat een gruwelijk ongelukkige reflectie bij deze foto ik ga er toch echt vanuit dat ze niet in je wijzerplaat hebben geboord, toch?
Wijzer staat weer keurig, geniet ervan!
Groet, Vincent
Nee, dat is gelukkig de reflectie van een spotje!
Daarom heb ik een hekel aan chronograven. Die timer wijzer is nooid mooi op nul.
Mijn chronograaf wijst zelfs 50 aan inplaats van nul.
Ik zie het nut ervan ook niet in. Wil ik timen dan gebruik ik een normale stopwatch.
W&V is top.
Tof dat ze hun klanten begrijpen. Natúúrlijk zijn we met z’n allen mierenn*****s. Daarom kopen we horloges van duizenden euro’s en gaan we naar gerenommeerde bedrijven om ze te laten servicen. Het spreekt me aan hoe ze dit opgelost hebben, en dat is m.i. veel belangrijker dan het initiële foutje.
Sowieso terug. Je gaat je er alleen maar meer aan storen en het is niet de kwaliteit die je van een omega service beurt mag verwachten. Dus dat mogen ze even opnieuw doen.