Lees ook eens wat
Is al lang gerepareerd! Al bijna 1 dag.
Lees ook eens wat
Is al lang gerepareerd! Al bijna 1 dag.
Topic voor.
Topic na.
Je had ook gewoon ff kunnen bellen/emailen met de winkel alvorens topics te gaan openen ?!
Of ligt dat nu aan mij…
Snap dat niet zo goed.
Niet zo zeer alleen bij jou, maar gewoon algemeen gebeurd dit vaker. Niet alleen bij horloges overigens.
Ligt niet aan jou
Ik snap dat wel … veel mensen willen eerst voor zichzelf duidelijk hebben of ze geen zeur, of al te pietluttig, zijn.
Wees blij … anders had je de halve winkel vol met mensen waarvan de bril net niet goed zit na acht uur dragen, of die onder een bepaalde hoek net niet scherp zien.
Ik heb maar één bril gehad waarmee ik vaker dan eenmaal ben teruggeweest naar de winkel (vier keer in totaal). Door de manier waarop het niet is opgelost uiteindelijk kom ik er ook niet weer.
100 punten en lekker ongestoord gaan genieten 2.0 in de wetenschap dat alles
nu ook weer in verse olie draait, top!
Dat laat jij anderen voor je bepalen…?
Tadaaaa! Beter zo hoor! Prachtig horloge…
Zeker, dat had ik ook kunnen doen. Maar ik wilde eerst even peilen onder mensen met kennis van zaken en zonder belang of datgene waar ik me aan stoorde ook objectief een terechte reden was om bij de winkel te gaan reclameren.
Dan is het forum toch een geweldig referentiekader?
Ja precies dit. Eerst even checken of het nou aan mij ligt of dat er echt een reden is om teug te gaan…
Dus als het merendeel van de ‘kenners’ het wel prima hadden gevonden dan had jij er ook wel mee kunnen leven, ondanks…
Bijzonder!
Wel fijn dat het goed is opgelost.
Wat ben je nou weer aan het steken man.
Het is zondag, rustig an.
Edit: de site gaat lekker btw…
Ah, het is weer alleen pluimen in kont steek dag?
Dit is strikvraag.
Heb jou namelijk nog nooit iemand een pluim zien geven
Dan lees je vast niet alles…
Dat zou niet gezond zijn!
Als je slechts 60% weet, waarom dan 100% oordelen?
Oef, vermoeiende man.
Ik ga zondag vieren! Doei.
Nou, ik zit nog even te kijken, maar nu staat de hand dus teveel naar rechts tov het logo !
Hij moet precies midden in het logo staan !
Nòg een keer terug dus !
Dat weet ik eigenlijk niet, ik hoopte dat men mijn gevoel zou bevestigen. Gelukkig was dat in meerderheid ook zo.
Het ging me er meer om of mijn gevoel reëel was. Een ieder maakt daarna alsnog zijn eigen afweging of dat dan voldoende is om terug te gaan denk ik?