Accutron Spaceview 2020

You´re welcome!

Zou het horloge daarom ook zo groot zijn. Anders kunnen ze niet alles kwijt.

2 likes

Je hebt wel wat ruimte nodig om alles te laten draaien. En wat is groot? Groot is relatief. Ikzelf heb niet echt supergrote polsen maar een originele spaceview vind ik echt belachelijk klein uitvallen om mijn pols.

Vandaar dat ik lang op zoek ben geweest (en uiteindelijk gevonden bij Gerrit) naar de grootste spaceview die er is, de triple cushion. Heerlijke klok en dat zoemen is verslavend.

Ik gok zelf dat de nieuwe Accutrons enkel hun weg zullen vinden naar tech-nerds die het horloge snappen en derhalve waarderen.

1 like

Nee, niet voor mij. Ik heb een vintage Spaceview en die vind ik echt veel mooier. Maar ‘smaak’ is iets persoonlijks… :slightly_smiling_face:

1 like

Ik had zo gehoopt op een 36-37mm variant voor een prijs rond de 750 euro. Was serieus in de markt geweest dan. Hoe verzinnen ze het, 43-45mm en een prijs van 3k+ :sweat_smile:

Maar inderdaad, die vintage exemplaren blijven het mooist. Wat voor Accutron heb je eigelijk? Kan me niet voor de geest halen :slight_smile:

1 like

Zal trouwens ook een dikkertje worden:

2 likes

Zo is het! :+1:

Deze…

Die ken je toch wel; heb ik al vele jaren… :wink:

8 likes

Bijzonder, maar ik word er niet warm van.

Ah nu ik die foto zie, op dat groene bandje, begint het te dagen. Zat nog een bijzonder verhaal aan zelfs dacht ik? Iets met de Rikketik en een mooie herinnering. :slight_smile:

Prachtige Accutron :ok_hand:

1 like

Exact kerel! :blush:

1 like

Dat is verhelderen. :ok_hand: Ookal klinkt het nog steeds vooral erg “gimmicky”. Ik blijf dat soort kinetische uurwerken erg onhandig vinden.

Wat een brok lelijkheid zeg, doen mij maar de originele stemvork Horloges!

7 likes

Toch vind ik hem in deze variant ook wel weer wat hebben (qua looks i.i.g):

3 likes

Dat is ook mijn conclusie. Snap ook de ballen van het nieuwe electro-hydrokinetic-supersonic-ultratron uurwerk. Of is het gewoon een Quartz?

ai ai ai…
origineel was mij te klein maar erg leuk. Deze nieuwe is te groot, lomp gewoon.
En veeeeeeels te duur, zonde!!!

Nee

Mooi man :heart_eyes:

1 like

Mooi design. Helaas een beetje te groot naar mijn mening. En veulste duur… Deze zal niet in de kist komen.

Ja, waarom?!

Iedereen en waarschijnlijk zij zelf ook weten dat dit veel
beter was geweest.
Maar waarom doen ze het dan niet?

Misschien om de vintage markt te sparen? :thinking:

Maar de filosofie kan ook zijn; we doen dat kunstje maar 1 keer.

Tja, wat zal het zijn?
Daar ben ik wel benieuwd naar.

1 like