Achteraf een beetje spijt van aankoop

Het verlies is al gemaakt. De meeste horloges verliezen waarde zodra je de winkel uitloopt of de bestelknop aanklikt.

Het is een schitterend horloge; gewoon gaan dragen en van genietenā€¦je moet er vaak ook even aan wennen!

Ik hoor het je nog zeggen ā€¦

2 likes

Welkom in de horlogehobby :wink: Herkenbaar @Nick007, je smaak blijft ontwikkelen en een forum als dit blijft je tergen :joy: Ben nu 1 jaar actief hier en hiervoor kocht ik een horloge uit de etalage omdat die mij trok. Die hing dan vervolgens jaren dagelijks aan de pols. Soms afwisselend met voorgangers. Deed nooit iets weg.

Maar hier blijft van alles voorbij komen, daar zitten dan modellen bij die je koopt en vervolgens komt er weer wat voor bij waarvan je denktā€¦ Zo gaat dat en ik heb ondertussen aan enkel afschrijving een mooi horloge verloren. Wel aardig wat geprobeerd en sommigen blijven (langer).

Heb nu van de week de CW vintage binnen en lijkt een blijver, maar de tijd zal het leren. Smaak veranderd ook continu hier op het forum. Tja, we hebben waarschijnlijk allemaal steeds weer iets op het oog wat beter lijkt.

2 likes

thanks voor de tip. Ik vind hem persoonlijk veel mooier zo. Hij viel te veel op denk ik.

5 likes

Erg mooi!

Ik herken het achteraf spijt hebben wel. Wilde eerder dit jaar een duiker kopen, na lang wikken voor een OriĆ«nt Ray2 gegaan. Na vele dagen dragen blijf ik ā€˜em ā€˜net nietā€™ vinden, had toch voor de duurdere steinhart moeten gaan denk ikā€¦

Gewoon accepteren, OriĆ«nt ga ik van de hand doen, neem mā€™n verlies en koop wat ik Ć©cht wil. Voor zoiets ā€˜onbenulligsā€™ als een horloge moet je niet te moeilijk doen (zolang het niet in de 1000 ā‚¬ā€™s gaat lopen).

@Nick007 hopelijk gaat je klok nu beter bevallen! Vind je nieuwe band erg tof!

Psssst, iement nog een Oriƫnt Ray2 kopen? :sunglasses:

1 like

Staat zeker goed! een heel andere uistraling nu he!

1 like