Ik mis nog wat mensen die hun eigen draadje hebben⦠Is er al een Patek Phil-elite club? Voor de ā¬250+ mensen? Of de JeLiteC? Als er mensen zo gek waren om een app te kopen van ā¬5000 ofzo, gewoon omdat ze dan een plaatje van een paarse diamant konden laten zien, dan is je de āelite van de eliteā voelen een schijntje natuurlijk.
Omega-rijke-mensen-club?
Hoe-tag-heurt-het-genootschap?
En dan hebben we nog āgeld-speelt-geen-Rolex-gezelschapā
@Jurk
Ik ga voor de strip+puzzel (ging ik al), +ā¬200. ā¬255 totaal dus. Precies wat het hoogste getal is in een 8 bit byteā¦
Wow!
Je hebt nummer 21 overgeslagen.
Ik maak even een volledige lijst. Ik was de afgelopen weken knetterdruk maar ik ga mijn leven beteren. Lieden die vorig jaar meededen en nu nergens op de lijst voorkomen kunnen ook nog een bezoekje van mij verwachten.
Hf elite club
Lijkt me algemeen wel van toepassing. Kan je meerdere horloges kopen, kan je ook doneren toch
In persona?
Doe mij maar inschrijven voor de puzzel aub!
Gewoon ff invullen
Graag wil ik mijzelf aanmelden voor de club van 100. Inprincipe had ik alleen de strip.
Het doel heiligt de middelen! En andersā¦
Bring out the gimp!
Super jongens!!
Het sales en promotieteam heeft niet stilgezeten de laatste dagen. Wat gaat dit hard zeg! Nog maar een paar plekken beschikbaar in de club van 100, en de stretchgoals komen ook steeds beter in zicht!
Komt mooi aan de muur te hangen. Mooie actie dit!
Up
Als de club van 100 vol is kan de club van 1000 gelanceerd worden