🚨 Actie voor het goede doel 2021: HF Island puzzel en strip

Alleen daarvoor ga ik die puzzel al kopen. Verwacht van mij tzt alvast maar een pb want puzzelen is zeker geen vaardigheid hier :smile:

De koffie en het bier staat reeds respectievelijk warm en koud!

3 likes

Ik twijfel nog.

De puzzel die waarschijnlijk in de doos blijft zitten, of de strip die waarschijnlijk qua presentatie weer erg goed gaat worden.

4 likes

Was er maar een mogelijkheid om ze allebei te kiezen, oh wacht :sweat_smile:

4 likes

Jij wilt graag weer veel betalen voor het laatste exemplaar toch?

:sunglasses:

Maar die optie zit er toch bij? Maar ik ga niet voor liefde oud papier weer al die tijd er in steken. Ik wil minimaal het bedrag van vorig jaar evenaren. Als je ziet hoeveel man er mee bezig is geweest voor die 6,5-7k… dan konden we beter werken. Siewert zou er zijn bed niet voor uit komen.

Ik sta open voor ideeën, maar geen reclame in de strip.

Als er iemand is met een bedrijf die de kosten (iig btw) wil aftrekken waardoor het bedrag voor het goede doel veel hoger wordt graag!

:kissing_heart:

8 likes

Wie bedoel je precies met “ons”? Ik ben het vaak met je eens en geniet van je bijdragen. Deze opmerking zit mij niet lekker.

1 like

Tuurlijk wil ik die 55 euro betalen voor dit geweldige initiatief! Mocht ik ergens nog mee kunnen helpen, dan graag! hoop dan alleen wel dat ik interessant genoeg ben voor een plekje in de puzzel :joy:

3 likes

Tuurlijk :grimacing:

2 likes

Lastig hoor. Het HF eiland leent zich zo mooi voor een puzzel, zonde om het niet te doen. Strip is ook mooi… Shit, dan beide maar!

4 likes

Tuurlijk doe ik mee, de puzzel is een leuk verjaardagscadeau voor de vrouw.
KWF is altijd goed :+1:t2:.
Hopelijk overtreffen we vorig jaar.

6 likes

Ah het is weer zo ver. Leuk Jur! Puzzelen heb ik t geduld niet voor maar ik kijk weer uit naar de strip :sunglasses:

4 likes

Is ‘t alweer bijna zo ver, wat vliegt de tijd toch! Ik doe weer mee dit jaar, zeker ook voor de puzzel. Heb er zelf het geduld niet voor, maar dan kan ik m’n vriendin weer even bezig houden!

2 likes

Heren wederom een hartstikke mooi initiatief ik doe mee!

3 likes

Succes met deze actie, heren. Uiteraard doe ik mee.

3 likes

Zou graag op de lijst willen voor optie :point_down:

Plus €45 extra voor het goede doel KWF

Go HF

Ik zou zeggen target 10K, zodat er een flinke donatie naar KWF kan

9 likes

Helaas een doel die veel levens raakt in het leven maar daarom des te meer dat steun nodig is. Mooi initiatief!!! Ik doe weer mee!!

3 likes

Top idee en initiatief weer! Toppers💪🏻 Ondanks

Moet die natuurlijk gewoon gemaakt worden en dan wil er ik toch 1 :stuck_out_tongue_winking_eye:

nu nog eens een manier vinden om in 1 van beide te komen @Jurk

1 like

Op mijn route woont een familie (man, vrouw, kind) met een Maserati, twee Alfa’s en een Fiat 500. De man deed vorig jaar open met een Navitimer om. Ik zei: mooie Navitimer. Hij antwoordde: nu moet ik zeker meer geven.
Ik dacht dit jaar een mooi gespreksonderwerp te hebben waardoor hij nog meer zou doneren. Ze waren niet thuis.

11 likes

@jurk, ik hoop dat de post het weer zoek maakt. Was een gezellig gesprek, diep in Coronatijd, op grote afstand. Al kom ik er nooit in voor, hartstikke leuk weer.

1 like

Fijn dat dit leeft binnen HF. Ik doe mee.

2 likes

Kan iemand vast een tipje van het

oplichten?? :stuck_out_tongue:

4 likes